Zapytanie ofertowe o cenę sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Oszczędzanie energii w budynkach użyteczności publicznej w gminie Rajgród. Etap II - Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i wymiana istniejącego źródła ciepła w budynku Gimnazjum

Oszczędzanie energii w budynkach użyteczności publicznej w gminie Rajgród. Etap II - Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i wymiana istniejącego źródła ciepła w budynku Gimnazjum. Inwestycja dofinansowana ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2009-2014


20.07.2016 - informacja o wyborze oferty


Rajgród, dnia 12 lipca 2016 r.

 

IU.041.6.2014

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Rajgród zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Oszczędzanie energii w budynkach użyteczności publicznej w gminie Rajgród. Etap II - Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i wymiana istniejącego źródła ciepła w budynku Gimnazjum

 1. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród

tel. (86) 272 19 40, fax. (86) 272 19 41,

www.umrajgrod.pl, http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, przy realizacji inwestycji pn. Oszczędzanie energii w budynkach użyteczności publicznej w gminie Rajgród. Etap II - Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i wymiana istniejącego źródła ciepła w budynku Gimnazjum, której zakres podzielono na trzy części:

  1. Modernizację budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rajgrodzie: ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie stropu nad wnęką przy wejściu głównym do budynku, ocieplenie stropodachu wentylowanego budynku nad dwupiętrową częścią dydaktyczną ocieplenie stropodach wentylowany budynku nad jednopiętrową częścią dydaktyczną oraz częścią żywieniową; modernizacja pokrycia dachowego nad częścią główną dydaktyczną budynku oraz nad częścią żywieniową; wymiana pokrycia dachowego obserwatorium, renowacja kominów, wykonanie nowej instalacji odgromowej, instalacja nowych rynien i rur spustowych na całym budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie podokienników, wykonanie opaski wokół budynku, montaż nowych opraw punktów świetlnych, nowych uchwytów do flag, odmalowanie balustrad zewnętrznych, remont schodów przy wejściu głównym i zewnętrznych do piwnicy, renowacja daszku nad wejściem do dobudówki,
  2. Remont instalacji c.o. i kotłowni w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rajgrodzie: zdemontowanie istniejących rurociągów wraz z istniejącymi zaworami grzejnikowymi, dostawa i montaż nowych rurociągów, zaworów termostatycznych oraz pozostałej armatury, regulacja hydrauliczna instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na zaworach termostatycznych oraz na regulatorach różnicy ciśnień (w remontowanej instalacji wykorzystane zostaną istniejące grzejniki); modernizacja istniejącego pomieszczenia kotłowni, dostawa i montaż kotła z podajnikiem, dostawa i montaż systemowego zewnętrznego komina spalinowego przy ścianie budynku i czopucha.
  3. Wymianę istniejącego źródła ciepła w budynku Gimnazjum w Rajgrodzie: adaptacja na potrzeby kotłowni pomieszczeń magazynowych w przyziemiu budynku obok istniejącej kotłowni na olej opałowy, w tym wykonanie fundamentów pod kotły i kominy, dostawa
    i montaż 2 kotłów z podajnikami z niezbędnym orurowaniem i osprzętem, dostawa i montaż 2 kominów zewnętrznych i czopuchów, prace elektryczne.

Szczegółowo zakres przedmiotu robót budowlanych objętych nadzorem określony został na stronie BIP Zamawiającego:

http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/dcd87a03a4ff207/1694c361cef17dc/zamowienia/oszczedzanie-energii-ogloszenie.html, w zakładce PRZETARGI/2016/ ZP.271.6.2016.

Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na następujące zadania:

  • Zadanie nr 1: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – dla części: I, II, III,
  • Zadanie nr 2: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych – dla części II, III,
  • Zadanie nr 3: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – dla części II, III.

Inspektor pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), zgodnie z zakresem określonym w art. 25 i art. 26 ww. ustawy oraz przepisami wykonawczymi. Inspektor nadzoru będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, z opisem technicznym, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.

Do obowiązków Inspektora nadzoru należy w szczególności:

1)       zachowanie należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu umowy z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności;

2)       reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem technicznym i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa i wiedzy technicznej w tym zakresie;

3)       stawianie się na terenie budowy bez dodatkowego wezwania na czas wykonywania robót nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu. Ponadto inspektor nadzoru jest zobowiązany stawić się na budowie na każde dodatkowe i uzasadnione wezwanie Zamawiającego. Przybycie na budowę powinno nastąpić najpóźniej następnego dnia roboczego od powiadomienia w godzinach pracy Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych;

4)       sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wadliwych wyrobów i niedopuszczonych do stosowania;

5)       sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych gotowych obiektów i przekazania ich do użytkowania;

6)       potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń i sprawdzanie kosztorysów robót dodatkowych lub zamiennych;

7)       żądanie od kierownika budowy dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania w budownictwie wyrobów, materiałów;

8)       dokonywanie stosownych wpisów do dziennika budowy, wstrzymania dalszych  robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;

9)       weryfikacja dokumentacji powykonawczej;

10)   w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych nie przewidzianych umową zawartą z wykonawcą robót, zamiennych, ewentualnie zaniechania wykonania pewnych robót, Inspektor nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego, a także przygotować i przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu stosowny protokół konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych bądź robót zaniechanych;

11)   udział w naradach koordynacyjnych budowy;

12)   udział w przekazywaniu placu budowy;

13)   uczestnictwo w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia.

Wymagania Zamawiającego:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  • Zadanie nr 1:

Dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie sprawowała nadzór inwestorski, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub posiadającą odpowiednie kwalifikacje, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz posiadającą doświadczenie polegające na należytym pełnieniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert nadzoru inwestorskiego nad realizacją co najmniej 2 robót budowlanych branży budowlanej.

  • Zadanie nr 2:

Dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie sprawowała nadzór inwestorski, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub posiadającą odpowiednie kwalifikacje, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz posiadającą doświadczenie polegające na należytym pełnieniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert nadzoru inwestorskiego nad realizacją co najmniej 2 robót budowlanych branży elektrycznej.

  • Zadanie nr 3:

Dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie sprawowała nadzór inwestorski, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności w specjalności instalacyjnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych lub posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub posiadającą odpowiednie kwalifikacje, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz posiadającą doświadczenie polegające na należytym pełnieniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert nadzoru inwestorskiego nad realizacją co najmniej 2 robót budowlanych branży sanitarnej.

3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Pełnienie nadzoru inwestorskiego obejmuje okres od zawarcia umowy do zakończenia realizacji inwestycji pn. Oszczędzanie energii w budynkach użyteczności publicznej w gminie Rajgród. Etap II - Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i wymiana istniejącego źródła ciepła w budynku Gimnazjum. Za termin wykonania zamówienia uważa się datę podpisania przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Zamawiający przewiduje odbiór robót:

-      części I. Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rajgrodzie – do dnia 31.10.2016 r.

-      części II. Remont instalacji c.o. i kotłowni w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rajgrodzie – do dnia 30.09.2016 r.

-      części III. Wymiana istniejącego źródła ciepła w budynku Gimnazjum w Rajgrodzie do dnia 30.09.2016 r.

4. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 11 na I piętrze budynku, przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie z dopiskiem na kopercie: „Oferta na sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Oszczędzanie energii w budynkach użyteczności publicznej w gminie Rajgród. Etap II - Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i wymiana istniejącego źródła ciepła w budynku Gimnazjum lub przesłać podpisaną i zeskanowaną ofertę na e-mail: anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

Nieprzekraczalny termin składania ofert upływa dnia 18 lipca 2016 r.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

5. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

Należy wypełnić załączony formularz ofertowy i dołączyć wykaz wykonanych usług (wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego) oraz wykaz osób (wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego). Do oferty należny dołączyć także stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia funkcji inspektora nadzoru.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części.

6. KRYTERIUM WYBORU

Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium „cena”, tj. wartość brutto dla całości przedmiotu zamówienia. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia.

Zamawiający będzie wybierał najkorzystniejszą ofertę dla każdej części odrębnie.

Jeżeli ceny ofert będą przekraczały kwotę, jaką zamierza się przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez konieczności wyłonienia wykonawcy.

7. OSOBA DO KONTAKTU

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Anna Drapczuk, tel. 86 272 19 56, e-mail: anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

 

Z up. Burmistrza

Anna Bukowska

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Drapczuk

Data wytworzenia: 2016-07-12

Wprowadzający: Piotr Hubert Hubert Matysiewicz

Data modyfikacji: 2016-07-20

Opublikował: Piotr Hubert Hubert Matysiewicz

Data publikacji: 2016-07-12