Wykonanie PFU dla budowy przydomowych oczyszczalni ścieków
Rajgród, dnia 29 grudnia 2016 r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Gmina Rajgród ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród informuje, że został wyłoniony wykonawca programu funkcjonalno-użytkowego dla inwestycji polegającej na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród.
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 21.12.2016 r. o cenę wykonania programu funkcjonalno-użytkowego dla inwestycji polegającej na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie wpłynęły 2 oferty:
Nazwa i adres wykonawcy |
Kryteria oceny ofert |
|||
Cena ofertowa brutto |
Inne kryteria |
|||
P.N.-T. Global Technics 17-100 Bielsk Podlaski |
Wykonanie PFU dla 60 szt. oczyszczalni |
7 380,00 zł |
_ |
|
Cena za dodatkowe PFU dla oczyszczalni |
1 230,00 zł |
|||
Łącznie cena ofertowa |
8 610,00 zł |
|||
E.Inwest ul. Staszowska 40 a |
OFERTA ODRZUCONA |
Wykonawca, który złożył ofertę nr 2, tj. E.Inwest Katarzyna Kuchnicka, ul. Staszowska 40 a, 28-230 Połaniec, nie wykazał, że osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych), w związku z tym jego oferta została odrzucona.
Najkorzystniejszą ofertę, na kwotę 8 610,00 zł brutto, złożył Wykonawca P.N.-T. Global Technics Jacek A. Roszczyc, ul. Jagiellońska 9b/1, 17-100 Bielsk Podlaski.
W związku z powyższym w najbliższym czasie z ww. wykonawcą zostanie podpisana umowa.
Z up. Burmistrza
Anna Bukowska
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju
Rajgród, 21.12.2016r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania programu funkcjonalno-użytkowego (zwanego dalej PFU) dla inwestycji polegającej na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród.
Do udzielenia niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164, z późn. zm.) – na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy.
I. Opis przedmiotu zamówienia
-
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla inwestycji polegającej na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród. Wykonanie PFU obejmuje pozyskanie kopii map zasadniczych i obliczenie planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych określonych w PFU.
-
Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z:
-
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129)
-
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389)
-
przepisami art. 30-31 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164, z późn. zm.)
-
-
PFU powinno zakładać wykonanie wszystkich oczyszczalni przydomowych w oparciu o tą samą technologię (niskoobciążony osad czynny z napowietrzaniem) i jednakowe rozwiązania konstrukcyjne, z uwzględnieniem przepustowości zależnej od liczby mieszkańców nieruchomości. Dopuszczalne są różne sposoby odprowadzenia ścieków oczyszczonych uwarunkowane konkretnymi warunkami hydrogeologicznymi i terenowymi. Przewidziane rozwiązania mają zapewniać, że jakość ścieków oczyszczonych będzie odpowiadała wymogom wynikającym z przepisów prawa.
-
Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie realizacji zamówienia do co najmniej jednokrotnej wizyty w terenie na każdej nieruchomości objętej zamówieniem oraz do zebrania oświadczeń od użytkowników o warunkach gruntowych.
-
Kopie map zasadniczych na potrzeby PFU pozyskuje Wykonawca swoim staraniem i na własny koszt.
-
Przy podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz lokalizacji przydomowych oczyszczalni ścieków, wskazanych przez Zamawiającego do ujęcia w PFU, z podaniem liczby użytkowników i danych teleadresowych.
-
W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy:
-
PFU w wersji papierowej w 6 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku danych
-
Dokument zawierający obliczenie planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych określonych w PFU – w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku danych.
-
II. Warunki udziału w postępowaniu
-
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
-
skierują do realizacji zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych)
-
posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej lub PFU dla przydomowych oczyszczalni ścieków.
-
-
Wykonawca udowodni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez złożenie oświadczeń i wykazów zgodnie z treścią wskazaną w formularzu ofertowym.
III. Kryteria oceny ofert
-
Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto – 100%.
-
W formularzu ofertowym należy:
-
podać cenę za wykonanie PFU dla podstawowego zakresu 60 szt. oczyszczalni,
-
podać cenę jednostkową za wykonanie dodatkowego PFU dla 1 szt. oczyszczalni ponad liczbę 60 oczyszczalni,
-
podać cenę za wykonanie PFU dla dodatkowego zakresu oczyszczalni. Dla potrzeb obliczenia ceny ofertowej i zachowania porównywalności cen należy przyjąć, że dodatkowych oczyszczalni będzie 10 szt.; należy pomnożyć cenę jednostkową, o której mowa w pkt. b) razy 10 szt.
-
podać cenę łączną, będącą sumą ceny za PFU podstawowe (pkt. a) i PFU dla dodatkowych oczyszczalni (pkt. c).
-
-
Należy podać ceny netto, ceny brutto i wartość podatku VAT
-
Cena łączna brutto jest ceną ofertową, która zostanie uwzględniona przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
-
Cena za PFU za zakres 60 szt. i cena za PFU dodatkowe są cenami ryczałtowymi i obejmują wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdów oraz materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia.
-
Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
-
Zamawiający zleci do wykonania PFU dla 60 oczyszczalni i w ramach prawa opcji max. 20 szt. dodatkowo. Rozliczenie wykonawcy za wykonany zakres prac nastąpi na podstawie ilości oczyszczalni faktycznie wskazanych przez Zamawiającego do ujęcia w PFU, zgodnie z cenami podanymi w formularzu ofertowym.
IV. Miejsce i termin złożenia ofert
-
Oferty, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy:
-
dostarczyć w wersji pisemnej do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 11 na I piętrze budynku,
-
lub
-
zeskanować i przesłać na adres e-mail: anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, przy czym oferta wysłana drogą e-mail musi być niezwłocznie potwierdzona w formie pisemnej. Datą wpływu oferty jest data wpływu e-maila.
-
Oferty należy składać do dnia 29.12.2016 r.
-
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom (dotyczy formy papierowej).
V. Sposób przygotowania oferty
-
Oferty należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania.
-
Należy podać cenę za wykonanie zamówienia, obliczoną w sposób opisany w części III zapytania.
-
W treści oferty należy zawrzeć oświadczenia i wykazy, o których mowa w niniejszym zapytaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
-
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
-
Zamawiający odrzuca ofertę:
-
której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
-
złożonej przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
-
-
Okres związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
VI. Warunki wykluczenia
-
Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:
-
wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);
-
wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
-
o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
-
o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,
-
skarbowe,
-
o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
-
-
wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt b);
-
podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zmawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:
-
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadania co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
-
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
-
pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnionej wątpliwości co do bezstronności tych osób.
-
-
Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
-
-
Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenia oświadczenia, zgodnie z treścią określoną w formularzu ofertowym.
VII. Termin realizacji zamówienia
W ciągu 12 dni od podpisania umowy. Podpisanie umowy nastąpi nie wcześniej niż 2 stycznia 2017r.
VIII. Informacje dodatkowe
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
-
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
-
nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,
-
pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania,
-
wezwania Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających niższe ceny.
-
-
Wszelkie zapytania należy kierować na adres: Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, pocztą elektroniczną e-mail: anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl bądź faksem 86 272 19 41.
-
O terminie zawarcia umowy Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego.
IX. Załączniki do zapytania ofertowego
Formularz ofertowy.
Burmistrz
/-/ Ireneusz Gliniecki
Metryka strony