Wykonanie PFU dla budowy przydomowych oczyszczalni ścieków

Rajgród, dnia 29 grudnia 2016 r.

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

 

            Gmina Rajgród ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród informuje, że został wyłoniony wykonawca programu funkcjonalno-użytkowego dla inwestycji polegającej na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród.

            W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 21.12.2016 r. o cenę  wykonania programu funkcjonalno-użytkowego dla inwestycji polegającej na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie wpłynęły 2 oferty:

Nazwa i adres wykonawcy

Kryteria oceny ofert

Cena ofertowa brutto

Inne kryteria

P.N.-T. Global Technics
Jacek A. Roszczyc
ul. Jagiellońska 9b/1

17-100 Bielsk Podlaski

Wykonanie PFU dla 60 szt. oczyszczalni

7 380,00 zł

_

Cena za dodatkowe PFU dla oczyszczalni

1 230,00 zł

Łącznie cena ofertowa

8 610,00 zł

E.Inwest
Katarzyna Kuchnicka

ul. Staszowska 40 a
28-230 Połaniec

OFERTA ODRZUCONA

 

Wykonawca, który złożył ofertę nr 2, tj. E.Inwest Katarzyna Kuchnicka, ul. Staszowska 40 a, 28-230 Połaniec, nie wykazał, że osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych), w związku z tym jego oferta została odrzucona.

Najkorzystniejszą ofertę, na kwotę  8 610,00 zł brutto, złożył Wykonawca P.N.-T. Global Technics Jacek A. Roszczyc, ul. Jagiellońska 9b/1, 17-100 Bielsk Podlaski.

W związku z powyższym w najbliższym czasie z ww. wykonawcą zostanie podpisana umowa.

 

Z up. Burmistrza

Anna Bukowska

Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju 


Rajgród, 21.12.2016r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania programu funkcjonalno-użytkowego (zwanego dalej PFU) dla inwestycji polegającej na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród.

Do udzielenia niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164, z późn. zm.) – na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy.

I. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla inwestycji polegającej na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród. Wykonanie PFU obejmuje pozyskanie kopii map zasadniczych i obliczenie planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych określonych w PFU.

  2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z:

    1. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129)

    2. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389)

    3. przepisami art. 30-31 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164, z późn. zm.)

  3. PFU powinno zakładać wykonanie wszystkich oczyszczalni przydomowych w oparciu o tą samą technologię (niskoobciążony osad czynny z napowietrzaniem) i jednakowe rozwiązania konstrukcyjne, z uwzględnieniem przepustowości zależnej od liczby mieszkańców nieruchomości. Dopuszczalne są różne sposoby odprowadzenia ścieków oczyszczonych uwarunkowane konkretnymi warunkami hydrogeologicznymi i terenowymi. Przewidziane rozwiązania mają zapewniać, że jakość ścieków oczyszczonych będzie odpowiadała wymogom wynikającym z przepisów prawa.

  4. Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie realizacji zamówienia do co najmniej jednokrotnej wizyty w terenie na każdej nieruchomości objętej zamówieniem oraz do zebrania oświadczeń od użytkowników o warunkach gruntowych.

  5. Kopie map zasadniczych na potrzeby PFU pozyskuje Wykonawca swoim staraniem i na własny koszt.

  6. Przy podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz lokalizacji przydomowych oczyszczalni ścieków, wskazanych przez Zamawiającego do ujęcia w PFU, z podaniem liczby użytkowników i danych teleadresowych.

  7. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy:

    1. PFU w wersji papierowej w 6 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku danych

    2. Dokument zawierający obliczenie planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych określonych w PFU – w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku danych.

II. Warunki udziału w postępowaniu

  1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

    1. skierują do realizacji zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych)

    2. posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej lub PFU dla przydomowych oczyszczalni ścieków.

  2. Wykonawca udowodni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez złożenie oświadczeń i wykazów zgodnie z treścią wskazaną w formularzu ofertowym.

III. Kryteria oceny ofert

  1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto – 100%.

  2. W formularzu ofertowym należy:

    1. podać cenę za wykonanie PFU dla podstawowego zakresu 60 szt. oczyszczalni,

    2. podać cenę jednostkową za wykonanie dodatkowego PFU dla 1 szt. oczyszczalni ponad liczbę 60 oczyszczalni,

    3. podać cenę za wykonanie PFU dla dodatkowego zakresu oczyszczalni. Dla potrzeb obliczenia ceny ofertowej i zachowania porównywalności cen należy przyjąć, że dodatkowych oczyszczalni będzie 10 szt.; należy pomnożyć cenę jednostkową, o której mowa w pkt. b) razy 10 szt.

    4. podać cenę łączną, będącą sumą ceny za PFU podstawowe (pkt. a) i PFU dla dodatkowych oczyszczalni (pkt. c).

  3. Należy podać ceny netto, ceny brutto i wartość podatku VAT

  4. Cena łączna brutto jest ceną ofertową, która zostanie uwzględniona przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

  5. Cena za PFU za zakres 60 szt. i cena za PFU dodatkowe są cenami ryczałtowymi i obejmują wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdów oraz materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia.

  6. Cena ma być wyrażona w polskich złotych.

  7. Zamawiający zleci do wykonania PFU dla 60 oczyszczalni i w ramach prawa opcji max. 20 szt. dodatkowo. Rozliczenie wykonawcy za wykonany zakres prac nastąpi na podstawie ilości oczyszczalni faktycznie wskazanych przez Zamawiającego do ujęcia w PFU, zgodnie z cenami podanymi w formularzu ofertowym.

IV. Miejsce i termin złożenia ofert

  1. Oferty, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy:

      • dostarczyć w wersji pisemnej do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 11 na I piętrze budynku,

lub

      • zeskanować i przesłać na adres e-mail: anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, przy czym oferta wysłana drogą e-mail musi być niezwłocznie potwierdzona w formie pisemnej. Datą wpływu oferty jest data wpływu e-maila.

  1. Oferty należy składać do dnia 29.12.2016 r.

  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom (dotyczy formy papierowej).

V. Sposób przygotowania oferty

  1. Oferty należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania.

  2. Należy podać cenę za wykonanie zamówienia, obliczoną w sposób opisany w części III zapytania.

  3. W treści oferty należy zawrzeć oświadczenia i wykazy, o których mowa w niniejszym zapytaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.

  4. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

  5. Zamawiający odrzuca ofertę:

    1. której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego

    2. złożonej przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.

  6. Okres związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

VI. Warunki wykluczenia

  1. Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:

    1. wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);

    2. wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

      • o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),

      • o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,

      • skarbowe,

      • o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);

    3. wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt b);

    4. podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zmawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:

      • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

      • posiadania co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

      • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

      • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,

      • pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnionej wątpliwości co do bezstronności tych osób.

    5. Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  2. Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenia oświadczenia, zgodnie z treścią określoną w formularzu ofertowym.

VII. Termin realizacji zamówienia

W ciągu 12 dni od podpisania umowy. Podpisanie umowy nastąpi nie wcześniej niż 2 stycznia 2017r.

VIII. Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

    1. unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,

    2. nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,

    3. pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania,

    4. wezwania Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających niższe ceny.

  2. Wszelkie zapytania należy kierować na adres: Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, pocztą elektroniczną e-mail: anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl bądź faksem 86 272 19 41.

  3. O terminie zawarcia umowy Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego. 

IX. Załączniki do zapytania ofertowego

Formularz ofertowy.

Burmistrz

/-/ Ireneusz Gliniecki

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Rajgród

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Drapczuk

Data wytworzenia: 2016-12-21

Wprowadzający: Anna Drapczuk

Data modyfikacji: 2016-12-29

Opublikował: Anna Drapczuk

Data publikacji: 2016-12-21