Modernizacja oświetlenia ulicznego
Rajgród, dnia 5 września 2017 r.
Unieważnienie zapytania ofertowego
Gmina Rajgród informuje, że postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z dnia 23.08.2017 r., dotyczące wykonania kompletnej dokumentacji technicznej i aplikacyjnej dla inwestycji pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Rajgród”, polegającej na dostawie i wymianie opraw oświetlenia ulicznego na oprawy led. zostało w dniu 05.09.2017 r. unieważnione.
Zamawiający zamierza ogłosić ponowne postępowanie na to zadanie, zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 (RPOWP 2014-2020) w ramach Osi V: Gospodarka niskoemisyjna, działanie 5.4 Strategie Niskoemisyjne Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF.
Z up. Burmistrza
/-/ Anna Bukowska
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju
Rajgród, 23.08.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, zwraca się z zapytaniem o przesłanie oferty na wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej i aplikacyjnej dla inwestycji pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Rajgród”, polegającej na dostawie i wymianie opraw oświetlenia ulicznego na oprawy led.
Do udzielenia niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164, z późn. zm.) – na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
- dokumentacji technicznej wraz z wszelkimi uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi do złożenia wniosku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 (RPOWP 2014-2020) w ramach Osi V: Gospodarka niskoemisyjna, działanie 5.4 Strategie Niskoemisyjne Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF https://rpo.wrotapodlasia.pl/pl/jak_skorzystac_z_programu/zobacz_ogloszenia_i_wyniki_na_1/poddzialanie-541.html
-studium wykonalności wraz z audytami energetycznymi zgodnie regulaminem naboru wniosku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 (RPOWP 2014-2020) w ramach Osi V: Gospodarka niskoemisyjna, działanie 5.4 Strategie Niskoemisyjne Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF https://rpo.wrotapodlasia.pl/pl/jak_skorzystac_z_programu/zobacz_ogloszenia_i_wyniki_na_1/poddzialanie-541.html
- przygotowanie wniosku aplikacyjnego zgodnie z regulaminem naboru wniosków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 (RPOWP 2014-2020) w ramach Osi V: Gospodarka niskoemisyjna, działanie 5.4 Strategie Niskoemisyjne Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF https://rpo.wrotapodlasia.pl/pl/jak_skorzystac_z_programu/zobacz_ogloszenia_i_wyniki_na_1/poddzialanie-541.html, w tym złożenie wniosku przez generator, przygotowanie wniosku i załączników w wersji papierowej w wymaganej liczbie egzemplarzy i dostarczenie do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego.
- Opis projektu
- Zakres zamówienia obejmuje modernizację oświetlenia ulicznego w miejscowości Rajgród na nowoczesne typu LED, przy drogach gminnych, powiatowych i drodze krajowej. Z zakresu zamówienia wyklucza się teren objęty przebudową drogi w Rajgrodzie na ul. Wawra, Giełguda, Trojdena, częściowo ul. Stanki.
W opracowaniu należy ująć:
- Oprawy oświetleniowe
- Skrzynki sterujące SON (typy współpracujących z szafką reduktorów mocy, rodzaj obudowy, ocena stanu technicznego)
- Układy pomiarowe
- Infrastrukturę sieci oświetlenia
- Sterowanie siecią oświetleniową
- Projekt techniczny modernizacji systemu oświetlenia ulicznego rozumianego jako wymiana starych opraw rtęciowych i sodowych na oprawy z wybranego wariantu wynikającego z audytu wraz z osprzętem z naniesioną numeracją słupów i mocami zastosowania opraw, zawierający:
- Dobór opraw oświetlenia ulicznego zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 13201,
- Zestawienie mocy obwodów w celu inwentaryzacji istniejących zabezpieczeń,
- Propozycje sterowania oświetleniem ulicznym – topologia i harmonogramy świecenia wraz z analizą oszczędności,
- Schematy kreskowe sieci oświetlenia z naniesiona numeracją słupów i mocami opraw zastosowanych do modernizacji oświetlenia,
- Obliczenia fotometryczne dla każdej sytuacji oświetleniowej,
- Informację zawartą w projekcie dotyczącą BIOZ,
- Zestawienie montażowe zawierające wszystkie niezbędne elementy modernizacji oświetlenia, będące podstawą do wykonania kosztorysów inwestorskich,
- Kosztorys inwestorski i przedmiar robót,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
- Warunki płatności
Zamawiający przewiduje płatność częściową:
- za dokumentację techniczną – po dostarczeniu kompletnej dokumentacji technicznej w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury,
- za audyty i dokumentację aplikacyjną – po uzyskaniu informacji od Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego o pozytywnym wyniku oceny formalnej złożonego wniosku o dofinansowanie inwestycji w ramach działania 5.4.1. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
- skierują do realizacji zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj.:
- osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych).
- posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dokumentacji technicznej dla inwestycji obejmującej modernizację oświetlenia ulicznego.
- co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu studium wykonalności/analizy wykonalności wraz z częścią finansową.
- Wykonawca udowodni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez złożenie oświadczeń i wykazów zgodnie z treścią wskazaną w formularzu ofertowym oraz załączy referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadań wykazanych w wykazie.
- Kryteria oceny ofert
- Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto – 100%.
- W formularzu ofertowym należy:
- podać cenę ryczałtową za wykonanie dokumentacji technicznej wraz z przedmiarem i kosztorysemi innymi niezbędnymi dokumentami do złożenia wniosku na dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 (RPOWP 2014-2020) w ramach Osi V: Gospodarka niskoemisyjna, działanie 5.4 Strategie Niskoemisyjne Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF https://rpo.wrotapodlasia.pl/pl/jak_skorzystac_z_programu/zobacz_ogloszenia_i_wyniki_na_1/poddzialanie-541.html
- podać cenę ryczałtową za wykonanie studium wykonalności/biznes planu, modelu finansowego/arkuszy kalkulacyjnych, obliczeń redukcji CO2 powstałej w wyniku realizacji projektu i innych wymaganych załączniki do wniosku, które zostaną wymienione w dokumentacji konkursowej.
- Podać cenę ryczałtową za przygotowanie wniosku aplikacyjnego.
- Należy podać cenę łączną z pozycje a), b), c), która stanowi cenę ofertową.
- Należy podać ceny netto, ceny brutto i wartość podatku VAT. Ceny należy podać w PLN.
- Cena łączna brutto jest ceną ofertową, która zostanie uwzględniona przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Ceny są cenami ryczałtowymi i obejmują wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdów oraz materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia.
III. Miejsce i termin złożenia ofert
- Oferty, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy:
- dostarczyć w wersji pisemnej do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 11 na I piętrze budynku,
lub
- zeskanować i przesłać na adres e-mail: baginska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, przy czym oferta wysłana drogą e-mail musi być niezwłocznie potwierdzona w formie pisemnej. Datą wpływu oferty jest data wpływu e-maila.
- Oferty należy składać do dnia 30.08.2017 r. (środa).
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Sposób przygotowania oferty
- Oferty należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania.
- Należy podać ceny za wykonanie zamówienia, w sposób opisany w części II zapytania.
- W treści oferty należy zawrzeć oświadczenia i wykazy, o których mowa w niniejszym zapytaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
- Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
- Zamawiający odrzuca ofertę:
- której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
- złożonej przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
- Okres związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania
- Warunki wykluczenia
- Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:
- wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo
upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.); - wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
- wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo
- o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
- o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. -
Kodeks karny, - skarbowe,
- o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
- wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt b);
- podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zmawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadania co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnionej wątpliwości co do bezstronności tych osób.
- Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenia oświadczenia, zgodnie z treścią określoną w formularzu ofertowym.
- Termin realizacji zamówienia
- Dostarczenie dokumentacji technicznej, przedmiarów, kosztorysów – do 20.09.2017 r.
- Dostarczenie dokumentów aplikacyjnych:
- Wniosek o dofinansowanie
- Studium wykonalności/biznes plan
- Model Finansowy/arkusze kalkulacyjne
- Obliczenie redukcji CO2 powstałej w wyniku realizacji projektu
- Inne wymagane załączniki do wniosku, które zostaną wymienione w dokumentacji konkursowej
- 29.09.2017 r.
VII. Informacje dodatkowe:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- niepodpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
- Wszelkie zapytania należy kierować na adres: Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, pocztą elektroniczną e-mail: baginska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, bądź faksem 86 272 19 41.
- O terminie zawarcia umowy Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w najszybszym możliwym terminie.
VIII. Załączniki do zapytania ofertowego
Formularz ofertowy.
Z up. Burmistrza
Anna Bukowska
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju
Metryka strony