Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: „Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 102886B w miejscowości Kosiły”
Rajgród, dnia 07.04.2017 r.
IU.II.041.1.2016
Gmina Rajgród ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród informuje, że został wyłoniony wykonawca w zapytaniu ofertowym z dnia 28.03.2017 r. o cenę sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: „Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 102886B w miejscowości Kosiły”.
Do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie wpłynęła 1 oferta.
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Cena ofertowa [brutto] |
1. |
Obsługa Inwestycji - Piotr Horosz ul. Marii Konopnickiej 62 B 16-100 Sokółka |
9 717,00 |
Jako najkorzystniejszą ofertę na kwotę 9 717,00 zł brutto, złożył Wykonawca:
Obsługa Inwestycji - Piotr Horosz
ul. Marii Konopnickiej 62 B
16-100 Sokółka
W związku z powyższym w najbliższym czasie z ww. Wykonawcą zostanie zawarta umowa.
Zatwierdzam,
Z up. BURMISTRZA
/-/ Anna Bukowska
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju
Rajgród, 28 marzec 2017 r.
IU.II.041.1.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: „Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 102886B w miejscowości Kosiły”.
I. Zamawiający:
Gmina Rajgród
ul. Warszawska 32
19-206 Rajgród
II. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zapytania jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 102886B w miejscowości Kosiły”. Szczegółowy zakres objętego Nadzorem zadania określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu ZP.271.5.2017 (dostępna na stronie Zamawiającego - http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/ - zakładka Przetargi/2017/Zamówienia publiczne 2017).
2. Oferta powinna zawierać ryczałtową cenę (netto i brutto) za wykonanie całości zamówienia na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w inwestycji.
3. Zamówienie obejmuje:
-
reprezentowanie Zamawiającego przy wykonywanych na jego rzecz robotach budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych
z dokumentacją techniczną, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, -
ochronę interesów Zamawiającego oraz współdziałanie z nim i wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego mając na względzie dotrzymanie postanowień umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych,
-
wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestycyjnego ramach umocowania określonego przez Zamawiającego w umowie i zgodnie z przepisami wynikającymi
z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290)
i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, -
zapewnienie skuteczności nadzoru inwestorskiego, dokonując w każdym czasie kontroli jakości wykonywanych robót budowlanych zabudowanych materiałów oraz postępu robót,
-
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, oraz dokonywanie w razie potrzeby odbiorów częściowych,
-
uczestnictwo w odbiorze końcowym,
-
sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz materiałów, które nie zostały wyszczególnione w ofercie Wykonawcy robót budowlanych,
-
kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego,
-
bieżące dokonywanie wpisów w dzienniku budowy podczas każdorazowej wizyty na budowie,
-
obecność na budowie min. 2 razy w tygodniu w czasie prowadzenia robót oraz na każde wezwanie Zamawiającego,
-
bieżącą współpracę z Zamawiającym: udzielanie informacji ustnych i pisemnych o stanie realizacji robót, udostępnianie Zamawiającemu, wszelkich dokumentów związanych
z realizacja umowy, -
informowanie Zamawiającego o występujących utrudnieniach w realizacji robót oraz zaistniałych oraz zaistniałych opóźnieniach i powodach tych opóźnień,
-
kontrolowanie nadzorowanych robót budowlanych w zakresie porządku
i bezpieczeństwa, -
potwierdzanie usunięcia wad ujawnionych podczas dokonywania odbiorów częściowych i końcowych robót budowlanych oraz ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji jakości,
-
udzielanie informacji oraz wskazówek Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającemu dotyczących realizacji inwestycji,
-
potwierdzenie gotowości Wykonawcy robót budowlanych do odbiorów wykonanych robót lub odmowy gotowości,
-
sprawdzenie recept i badań zastosowanej masy asfaltowej i zatwierdzenie ich,
-
stosowanie się do innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji nadzorowanego zadania inwestycyjnego,
-
uczestnictwo w okresie trwania gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji.
III. Warunki udziału w postępowaniu
1. Inspektor Nadzoru inwestorskiego powinien posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub posiadać równoważne kwalifikacje zawodowe uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zdobyte w innych krajach i uznane na podstawie odpowiednich przepisów oraz posiadać doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej dwóch inwestycji polegających na budowie lub przebudowie dróg w technologii betonu asfaltowego o długości co najmniej 1 km każda droga w ciągu ostatnich 3 lat.
2. Wykonawca udowodni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez złożenie oświadczeń i wykazów zgodnie z treścią wskazaną w formularzu ofertowym oraz kopie uprawnień wykazanych osób i referencje (oryginały lub kopie) potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług.
IV. Kryteria oceny ofert
1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie jednym kryterium: cena. Zostanie wybrana oferta najtańsza.
2. Cena jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdów oraz materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia.
V. Miejsce i termin złożenia ofert
1. Oferty, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy:
- dostarczyć w wersji pisemnej do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 11 na I piętrze budynku,
lub
- zeskanować i przesłać na adres e-mail: anna.lotkowska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl przy czym oferta wysłana drogą e-mail musi być niezwłocznie potwierdzona w formie pisemnej. Datą wpływu oferty jest data wpływu e-maila.
2. Oferty należy składać do dnia 04.04.2017 r. do godz. 14.00
VI. Warunki wykluczenia
1. Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:
a) wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);
b) wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
- o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
- o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,
- skarbowe,
- o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
c) wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt b);
d) podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zmawiającego czynności związane przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadania co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnionej wątpliwości co do bezstronności tych osób.
e) Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
f) Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenia oświadczenia, zgodnie z treścią określoną w formularzu ofertowym.
VII. Sposób przygotowania oferty
1. Oferty należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania.
2. Należy podać ceny za wykonanie zamówienia, w sposób opisany w części IV zapytania.
3. W treści oferty należy zawrzeć oświadczenia i wykazy, o których mowa w niniejszym zapytaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia oraz dołączyć kopie uprawnień wykazanych osób i referencje (oryginały lub kopie) potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług.
4. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
5. Zamawiający odrzuca ofertę:
a) której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
b) złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
VIII. Termin realizacji zamówienia:
1. Od dnia podpisania umowy do dnia podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego zadania, z zastrzeżeniem ust. 2. Termin realizacji robót budowlanych dla Wykonawcy został do 31.08.2017r..
2. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest również do pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad robotami Wykonawcy w okresie gwarancji i rękojmi, udziału w przeglądach gwarancyjnych, udziału w odbiorze pogwarancyjnym, bez dodatkowego wynagrodzenia.
IX. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
b) nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,
c) pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania,
d) wezwania Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających niższe ceny,
e) niepodpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
2. Wszelkie zapytania należy kierować na adres: Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, pocztą elektroniczną e-mail: anna.lotkowska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, tel. 86 272 19 51 bądź faksem 86 272 19 41.
3. O terminie zawarcia umowy Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w najszybszym możliwym terminie.
4. Zapłata za wykonane zamówienie nastąpi na podstawie faktury w terminie 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie ceny przedmiotu zamówienia.
X. Załączniki do zapytania ofertowego
1. Formularz ofertowy.
Z up. BURMISTRZA
/-/ Anna Bukowska
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju
Metryka strony