Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: „Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 102886B w miejscowości Kosiły”

Rajgród, dnia 07.04.2017 r.

IU.II.041.1.2016

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Gmina Rajgród ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród informuje, że został wyłoniony wykonawca w zapytaniu ofertowym z dnia 28.03.2017 r. o cenę sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: „Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 102886B w miejscowości Kosiły”.

Do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie wpłynęła 1 oferta.

Lp.

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena ofertowa [brutto]

1.

                Obsługa Inwestycji - Piotr Horosz

                ul. Marii Konopnickiej 62 B

                16-100 Sokółka

9 717,00

Jako najkorzystniejszą ofertę na kwotę 9 717,00 zł brutto, złożył Wykonawca:

Obsługa Inwestycji - Piotr Horosz

ul. Marii Konopnickiej 62 B

16-100 Sokółka

W związku z powyższym w najbliższym czasie z ww. Wykonawcą zostanie zawarta umowa.

Zatwierdzam,

Z up. BURMISTRZA
/-/ Anna Bukowska
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju


Rajgród, 28 marzec 2017 r.

IU.II.041.1.2016

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: „Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 102886B w miejscowości Kosiły”.

I. Zamawiający:

Gmina Rajgród

ul. Warszawska 32

19-206 Rajgród

II. Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zapytania jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 102886B w miejscowości Kosiły”. Szczegółowy zakres objętego Nadzorem zadania określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu ZP.271.5.2017 (dostępna na stronie Zamawiającego - http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/ - zakładka Przetargi/2017/Zamówienia publiczne 2017).

2. Oferta powinna zawierać ryczałtową cenę (netto i brutto) za wykonanie całości zamówienia na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w inwestycji.

3. Zamówienie obejmuje:

  1. reprezentowanie Zamawiającego przy wykonywanych na jego rzecz robotach budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych
    z dokumentacją techniczną, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,

  2. ochronę interesów Zamawiającego oraz współdziałanie z nim i wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego mając na względzie dotrzymanie postanowień umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych,

  3. wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestycyjnego ramach umocowania określonego przez Zamawiającego w umowie i zgodnie z przepisami wynikającymi
    z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290)
    i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy,

  4. zapewnienie skuteczności nadzoru inwestorskiego, dokonując w każdym czasie kontroli jakości wykonywanych robót budowlanych zabudowanych materiałów oraz postępu robót,

  5. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, oraz dokonywanie w razie potrzeby odbiorów częściowych,

  6. uczestnictwo w odbiorze końcowym,

  7. sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz materiałów, które nie zostały wyszczególnione w ofercie Wykonawcy robót budowlanych,

  8. kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego,

  9. bieżące dokonywanie wpisów w dzienniku budowy podczas każdorazowej wizyty na budowie,

  10. obecność na budowie min. 2 razy w tygodniu w czasie prowadzenia robót oraz na każde wezwanie Zamawiającego,

  11. bieżącą współpracę z Zamawiającym: udzielanie informacji ustnych i pisemnych o stanie realizacji robót, udostępnianie Zamawiającemu, wszelkich dokumentów związanych
    z realizacja umowy,

  12. informowanie Zamawiającego o występujących utrudnieniach w realizacji robót oraz zaistniałych oraz zaistniałych opóźnieniach i powodach tych opóźnień,

  13. kontrolowanie nadzorowanych robót budowlanych w zakresie porządku
    i bezpieczeństwa,

  14. potwierdzanie usunięcia wad ujawnionych podczas dokonywania odbiorów częściowych i końcowych robót budowlanych oraz ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji jakości,

  15. udzielanie informacji oraz wskazówek Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającemu dotyczących realizacji inwestycji,

  16. potwierdzenie gotowości Wykonawcy robót budowlanych do odbiorów wykonanych robót lub odmowy gotowości,

  17. sprawdzenie recept i badań zastosowanej masy asfaltowej i zatwierdzenie ich,

  18. stosowanie się do innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji nadzorowanego zadania inwestycyjnego,

  19. uczestnictwo w okresie trwania gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji.

III. Warunki udziału w postępowaniu

1. Inspektor Nadzoru inwestorskiego powinien posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub posiadać równoważne kwalifikacje zawodowe uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zdobyte w innych krajach i uznane na podstawie odpowiednich przepisów oraz posiadać doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej dwóch inwestycji polegających na budowie lub przebudowie dróg w technologii betonu asfaltowego o długości co najmniej 1 km każda droga w ciągu ostatnich 3 lat.

2. Wykonawca udowodni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez złożenie oświadczeń i wykazów zgodnie z treścią wskazaną w formularzu ofertowym oraz kopie uprawnień wykazanych osób i referencje (oryginały lub kopie) potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług.

IV. Kryteria oceny ofert

1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie jednym kryterium: cena. Zostanie wybrana oferta najtańsza.

2. Cena jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdów oraz materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia.

V. Miejsce i termin złożenia ofert

1. Oferty, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy:

- dostarczyć w wersji pisemnej do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 11 na I piętrze budynku,

lub

- zeskanować i przesłać na adres e-mail: anna.lotkowska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl przy czym oferta wysłana drogą e-mail musi być niezwłocznie potwierdzona w formie pisemnej. Datą wpływu oferty jest data wpływu e-maila.

2. Oferty należy składać do dnia 04.04.2017 r. do godz. 14.00

VI. Warunki wykluczenia

1. Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:

a) wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);

b) wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

- o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),

- o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,

- skarbowe,

- o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);

c) wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt b);

d) podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zmawiającego czynności związane przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:

- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

- posiadania co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,

- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnionej wątpliwości co do bezstronności tych osób.

e) Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.

f) Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenia oświadczenia, zgodnie z treścią określoną w formularzu ofertowym.

VII. Sposób przygotowania oferty

1. Oferty należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania.

2. Należy podać ceny za wykonanie zamówienia, w sposób opisany w części IV zapytania.

3. W treści oferty należy zawrzeć oświadczenia i wykazy, o których mowa w niniejszym zapytaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia oraz dołączyć kopie uprawnień wykazanych osób i referencje (oryginały lub kopie) potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług.

4. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

5. Zamawiający odrzuca ofertę:

a) której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego

b) złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.

VIII. Termin realizacji zamówienia:

1. Od dnia podpisania umowy do dnia podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego zadania, z zastrzeżeniem ust. 2. Termin realizacji robót budowlanych dla Wykonawcy został do 31.08.2017r..

2. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest również do pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad robotami Wykonawcy w okresie gwarancji i rękojmi, udziału w przeglądach gwarancyjnych, udziału w odbiorze pogwarancyjnym, bez dodatkowego wynagrodzenia.

IX. Informacje dodatkowe:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,

b) nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,

c) pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania,

d) wezwania Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających niższe ceny,

e) niepodpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

2. Wszelkie zapytania należy kierować na adres: Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, pocztą elektroniczną e-mail: anna.lotkowska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, tel. 86 272 19 51 bądź faksem 86 272 19 41.

3. O terminie zawarcia umowy Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w najszybszym możliwym terminie.

4. Zapłata za wykonane zamówienie nastąpi na podstawie faktury w terminie 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie ceny przedmiotu zamówienia.

X. Załączniki do zapytania ofertowego

1. Formularz ofertowy.

Z up. BURMISTRZA
/-/ Anna Bukowska
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Lotkowska

Wprowadzający: Anna Lotkowska

Data modyfikacji: 2017-04-07

Opublikował: Anna Lotkowska

Data publikacji: 2017-03-28