Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: sanitarnej i elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Instalacje OZE dla budynków mieszkalnych w Gminie Rajgród”

IU.II.041.1.2017

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, zwraca się z zapytaniem o cenę pełnienia nadzoru inwestorskiego w branżach: sanitarnej i elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Instalacje OZE dla budynków mieszkalnych w Gminie Rajgród”

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.

Do udzielenia niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) – na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy.

I. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego.
  2. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w branżach: sanitarnej i elektrycznej.
  3. Zadanie objęte nadzorem będzie polegało na dostawie i montażu 53 szt. instalacji kolektorów słonecznych do wytwarzania ciepłej wody użytkowej. Kolektory słoneczne będą montowane na dachach, elewacjach budynków i gruncie. W zależności od ilości osób zamieszkujących gospodarstwo domowe przewiduje się montaż od 2 do 5 szt. kolektorów słonecznych wraz z niezbędną aparaturą, w tym z zasobnikami ciepła.

Miejscowości, w których będzie realizowany projekt: Rajgród, Bełda, Bukowo, Karczewo, Kołaki, Kosiły, Kosówka, Kozłówka, Łazarze, Miecze, Orzechówka, Pieńczykowo, Przestrzele, Rydzewo, Stoczek, Turczyn, Tama, Woźnawieś, Wólka Piotrowska, Biebrza, Czarna Wieś.

Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji instalacji solarnych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do zapytania – Wyciąg z dokumentacji technicznej Projekt budowlany instalacji kolektorów słonecznych opracowany przez firmę EKO-ENERGIA Piotr Rybak ul. Mazowiecka 67, 97-216 Czerniewice.

  1. Zamówienie podzielone jest na części:

Część I - pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej,

Część II - pełnienie funkcji inspektora branży elektrycznej.

  1. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego pełnić będą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy  07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), zgodnie z zakresem określonym w art. 25 i art. 26 ww. ustawy oraz przepisami wykonawczymi.
  2. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, z opisem technicznym, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
  3. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będą zobowiązani do:
  1. reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na terenie realizacji zamówienia przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową oraz aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i prawem obowiązującym w tym zakresie,
  2. kontroli zgodności wykonania robót z umową zawartą z Wykonawcą robót,
  3. sprawdzania jakości wykonywanych robót, zastosowanych materiałów i urządzeń, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu;
  4. zatwierdzania materiałów, technologii oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową;
  5. podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, prefabrykatów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji zadań w oparciu o przepisy prawa, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą zadań, w dokumentacji projektowej;
  6. potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
  7. sprawdzanie i zatwierdzanie dokumentacji powykonawczej przed odbiorem końcowym;
  8. uczestnictwa w odbiorze końcowym inwestycji,
  9. wydawania kierownikom robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych prac, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych;
  10. żądania od kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową,
  11. bieżącej kontroli ilości, terminowości i poprawności wykonywanych robót, podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji;
  12. bieżącego sprawdzania zgodności zamontowanych urządzeń z wymaganiami Zamawiającego, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości – wzywania Wykonawcy do usunięcia wad;
  13. żądania od Wykonawcy robót deklaracji właściwości użytkowych, atestów, certyfikatów i innych dokumentów dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń i sprawdzanie zgodności z wymaganiami Zamawiającego;
  14. potwierdzenia dokonania rozruchu i odbioru po rozruchu każdej instalacji,
  15. potwierdzenia wykonania prób, pomiarów, sprawdzeń oraz szczelności instalacji;
  16. inspektor nadzoru branży elektrycznej dodatkowo - weryfikacji wyników pomiarów i raportów z badań branży elektrycznej oraz w razie potrzeby dokonywania pomiarów i sprawdzeń elektrycznych oraz nadzór nad wykonaniem instalacji uziemiającej;
  17. po rozpoczęciu robót, prowadzenia nadzoru z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru. Dodatkowo uczestnictwo w każdym odbiorze;
  18. opiniowania ewentualnych wniosków Użytkowników instalacji w sprawie zmian w zakresie prowadzonych robót, zmiany położenia elementów instalacji wraz z określeniem propozycji rozstrzygnięcia;
  19. informowania nabieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót);
  20. udziału w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania,
  21. uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia.

II. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

1.1. skierują do realizacji zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj.

  1. osobę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania/kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub osobę posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobę, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) - dotyczy oferty na część 1,
  2. osobę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania/kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub osobę posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobę, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) - dotyczy oferty na część 2.

1.2. posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

  1. co najmniej dwóch usług polegających na kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej przy realizacji inwestycji polegającej na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych (w zakresie jednego zlecenia) - dotyczy oferty na część I;
  2. co najmniej dwóch usług polegających na kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej przy realizacji inwestycji polegającej na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych (w zakresie jednego zlecenia) - dotyczy oferty na część II.

2. Wykonawca udowodni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez złożenie oświadczeń i wykazów zgodnie z treścią wskazaną w formularzu ofertowym oraz załączenie kopii uprawnień, referencji lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wykazanych usług.

III. Warunki wykluczenia:

  1. Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:

1.1. wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2017 r. poz. 1508 oraz z 2018 r. poz. 149, 398, 1544 i 1629) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 2344 i 2491 oraz z 2018 r. poz. 398, 685, 1544 i 1629)

1.2. wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

  1. którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a,
    250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz.U. z 2018 r. poz. 1600) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz.U. z 2018 r. poz. 1263 i 1669),
  2. o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w  115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,
  3. skarbowe,
  4. o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U.  769);

1.3. wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1.2;

1.4. podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zmawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
  4. pełnomocnika,
  5. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
  6. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnionej wątpliwości co do bezstronności tych osób.

1.5. Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  1. Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia przez złożenia oświadczenia, zgodnie z treścią określoną w formularzu ofertowym.

IV. Kryteria oceny oferty:

  1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
  • cena – 60 %,
  • doświadczenie – 40 %.
  1. W kryterium „cena” oferty będą ocenianie zgodnie z formułą:

punkty oferty w kryterium "cena" =

najniższa cena brutto spośród badanych ofert

x 100 x 60%

cena brutto badanej oferty

  1. W kryterium „doświadczenie” oferty będą oceniane w zależności od wykazanego doświadczenia w kierowaniu bądź nadzorowaniu prac polegających na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych  (w ramach jednego zlecenia), wg następujących zasad (dotyczy I i II części zamówienia):
  1. jeżeli wykonawca wykaże doświadczenie w kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego przy realizacji dwóch inwestycji polegających na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych (w ramach jednego zlecenia) – otrzyma 0 pkt,
  2. jeżeli wykonawca wykaże doświadczenie w kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego przy realizacji trzech inwestycji polegających na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych (w ramach jednego zlecenia) – otrzyma 20 pkt,
  3. jeżeli wykonawca wykaże doświadczenie w kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego przy realizacji czterech i więcej inwestycji polegających na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych (w ramach jednego zlecenia) – otrzyma 40 pkt,

4. Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie będzie sumą punktów oferty we wszystkich kryteriach. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta ważna, która uzyska największą łączną liczbę punktów.

5. Przy wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający wybierze te oferty, które uzyskają najwyższą liczbę punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert na daną część uzyska tę samą liczbę punktów, Zamawiający wybiera ofertę tańszą. Jeżeli dwie lub więcej ofert na daną część uzyska tę samą liczbę punktów przy takiej samej cenie ofertowej, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenie oferty dodatkowej z zastrzeżeniem, że cena oferty dodatkowej nie może być wyższa niż cena oferty podstawowej.

6. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części, przy czym Zamawiający będzie oceniał oferty oddzielnie dla każdej części.

7. Cena ma być wyrażona w polskich złotych. Cena za wykonanie danej części zamówienia
jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdów oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia oraz podatek VAT.

8. Jeżeli na daną część nie zostanie złożona żadna oferta, Zamawiający dla pozostałej części wybierze ofertę najkorzystniejszą lub ponowi zapytanie na wszystkie części.

9. Cena za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego wydłużeniem terminu wykonania robót, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.

V. Termin realizacji zamówienia

  1. Od dnia podpisania umowy do czasu ostatecznego odbioru końcowego zadania (po upływie okresu gwarancji).
  2. Przewidywany termin realizacji inwestycji objętej nadzorem:

14 czerwca 2019 r. – część I,

14 czerwca 2019 r. - część II.

Okres gwarancji na wykonanie robót – zgodnie z ofertą Wykonawcy robót (73 miesiące), od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.

VI. Miejsce i termin złożenia ofert

  1. Oferty, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy należy dostarczyć w wersji pisemnej do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 11 na I piętrze budynku.
  2. Oferty należy składać do dnia 05.03.2019 r.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Sposób przygotowania oferty

  1. Oferty należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
  2. Należy podać cenę ryczałtową za wykonanie zamówienia dla danej części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. Cenę należy podać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.
  3. W treści oferty należy zawrzeć oświadczenia i wykazy, o których mowa w niniejszym zapytaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
  4. Do oferty należy załączyć kopie uprawnień wykazanych osób oraz kopie referencji lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wykazanych usług.
  5. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
  6. Zamawiający odrzuca ofertę:
  • której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
  • złożoną przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania.

7. Okres związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

VIII. WARUNKI ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY

  1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Nie jest zmianą umowy wymagającej formy pisemnej:

- wyznaczenie innych osób do kontaktu w sprawach realizacji umowy niż wskazane w umowie,

- utrata mocy lub zmiany aktów prawnych przywołanych w umowie. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących aktów prawa.

3. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, jeżeli Wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania zrealizowanej części umowy.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy w przypadkach rażącego nienależytego wykonywania umowy, w szczególności mogącego wpłynąć na jakość wykonania robót objętych nadzorem inwestorskim.

5. W przypadku odstąpienia od umowy skutki odstąpienia nastąpią na przyszłość - od dnia skutecznego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy i nie dotyczą takich postanowień umownych jak prawo żądania odszkodowania za nienależyte wykonanie umowy.

6. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca ma prawo skierować do wykonania zamówienia inną osobę, niż wskazana w ofercie pod warunkiem, że osoba ta spełnia wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu.

IX. Informacje dodatkowe:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.
  2. Wszelkie zapytania należy kierować na adres Zamawiającego: ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, pocztą elektroniczną e-mail: gmina@umrajgrod.pl, bądź faksem 86 272 19 41.
  3. O terminie zawarcia umowy Wykonawca/y z najkorzystniejszą ofertą zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo.

X. Załączniki do zapytania ofertowego

  1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
  2. Załącznik nr 2 – wyciąg z dokumentacji technicznej Projekt budowlany instalacji kolektorów słonecznych

Rajgród, 25.02.2019 r.

Z up. Burmistrza

/-/ Anna Drapczuk

Kierownik Referatu inwestycji i Rozwoju


 

 

IU.II.041.1.2017

ZMIANA ZAPYTANIA OFERTOWEGO

 

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród informuje, że do zapytania  ofertowego nr IU.II.041.1.2017 z dnia 25.02.2019 r. o cenę pełnienia nadzoru inwestorskiego w branżach: sanitarnej i elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Instalacje OZE dla budynków mieszkalnych w Gminie Rajgród” wprowadza się następujące zmiany:

 

1. W pkt II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ppkt 1.2., który brzmiał następująco:

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

  1. co najmniej dwóch usług polegających na kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej przy realizacji inwestycji polegającej na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych (w zakresie jednego zlecenia) - dotyczy oferty na część I;
  2. co najmniej dwóch usług polegających na kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej przy realizacji inwestycji polegającej na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych (w zakresie jednego zlecenia) - dotyczy oferty na część II.

otrzymuje brzmienie:

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

  1. co najmniej dwóch usług polegających na kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej przy realizacji inwestycji polegającej na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych (w zakresie jednego zlecenia) - dotyczy oferty na część I;
  2. co najmniej dwóch usług polegających na kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej przy realizacji inwestycji polegającej na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych lub paneli fotowoltaicznych (w zakresie jednego zlecenia) - dotyczy oferty na część II.

 

2. W pkt IV. KRYTERIA OCENY OFERT ppkt 3, który brzmiał następująco:

W kryterium „doświadczenie” oferty będą oceniane w zależności od wykazanego doświadczenia w kierowaniu bądź nadzorowaniu prac polegających na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych  (w ramach jednego zlecenia), wg następujących zasad (dotyczy I i II części zamówienia):

  1. jeżeli wykonawca wykaże doświadczenie w kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego przy realizacji dwóch inwestycji polegających na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych (w ramach jednego zlecenia) – otrzyma 0 pkt,
  1. jeżeli wykonawca wykaże doświadczenie w kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego przy realizacji trzech inwestycji polegających na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych (w ramach jednego zlecenia) – otrzyma 20 pkt,
  2. jeżeli wykonawca wykaże doświadczenie w kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego przy realizacji czterech i więcej inwestycji polegających na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych (w ramach jednego zlecenia) – otrzyma 40 pkt,

otrzymuje brzmienie:

W kryterium „doświadczenie” oferty będą oceniane w zależności od wykazanego doświadczenia w kierowaniu bądź nadzorowaniu prac polegających na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych lub paneli fotowoltaicznych (w ramach jednego zlecenia), wg następujących zasad (dotyczy I i II części zamówienia):

  1. jeżeli wykonawca wykaże doświadczenie w kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego przy realizacji dwóch inwestycji polegających na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych lub paneli fotowoltaicznych (w ramach jednego zlecenia) – otrzyma 0 pkt,
  1. jeżeli wykonawca wykaże doświadczenie w kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego przy realizacji trzech inwestycji polegających na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych lub paneli fotowoltaicznych (w ramach jednego zlecenia) – otrzyma 20 pkt,
  2. jeżeli wykonawca wykaże doświadczenie w kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego przy realizacji czterech i więcej inwestycji polegających na montażu co najmniej 20 zestawów kolektorów słonecznych lub paneli fotowoltaicznych (w ramach jednego zlecenia) – otrzyma 40 pkt.

 

Powyższe prowadzi do zmiany formularza ofertowego. Zmieniony formularz ofertowy stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Wprowadzone zmiany nie wiążą się z wydłużeniem terminu składania ofert. Pozostałe zapisy zapytania ofertowego pozostają bez zmian.

Rajgród, 01.03.2019 r.

Z up. Burmistrza

/-/ Anna Drapczuk

Kierownik Referatu inwestycji i Rozwoju


Rajgród, dnia 22 marca 2019 r.

 

II.041.1.2017

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Gmina Rajgród ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród informuje, że zostały wybrane najkorzystniejsze oferty złożone w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące pełnienia nadzoru inwestorskiego w branżach: sanitarnej i elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Instalacje OZE dla budynków mieszkalnych w Gminie Rajgród”.

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 25.02.2019 r. do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie wpłynęły następujące oferty:

CZĘŚĆ 1 – sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej

Lp.

Nazwa i adres wykonawcy

Cena ofertowa w zł brutto

Punkty przyznane za kryterium cena

doświadczenie

Punkty przyznane za kryterium doświadczenie

Łączna liczba punktów

1.

Pracowania Wielobranżowa „RESAN” Renata Truszkowska
ul. Kolejowa 12E
15-701 Białystok

15 375,00

20,48

3 usługi

20

40,48

2.

Biuro Projektowe
DELTA Sp. z o. o.
ul. Wereszczakówny 72-74
21-400 Łuków

7 822,80

40,24

4 usługi

40

80,24

3.

AdMat-Eko
Martyna Piecuch
ul. Prusa 36
42-256 Olsztyn

32 595,00

9,66

2 usługi

0

9,66

4.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Hydrobud Stanisław Kuźmiński
ul. Główna 37/1
18-214 Klukowo

6 519,00

48,29

4 usługi

40

88,29

5.

Przedsiębiorstwo Usługowe „AD-BUD” R i P Popow s.c
ul. Żelazna 9/54
15-298 Białystok

16 949,40

18,57

2 usługi

0

18,57

6.

Usługi Projektowo – Inwestycyjne
mgr inż. Mariusz Myśliński
ul. Księcia Janusza I 22/25
18-404 Łomża

5 247,00

60,00

2 usługi

0

60,00

7.

Przedsiębiorstwo Robót Inwestycyjnych BUDOKAN II
Wawrzyniec Stypułkowski
os. Południe 33/14
19-200 Grajewo

10 332,00

30,47

2 usługi

0

30,47

 

CZĘŚĆ 2 – sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej

Lp.

Nazwa i adres wykonawcy

Cena ofertowa w zł brutto

Punkty przyznane za kryterium cena

doświadczenie

Punkty przyznane za kryterium doświadczenie

Łączna liczba punktów

1.

Biuro Projektowe
DELTA Sp. z o. o.
ul. Wereszczakówny 72-74
21-400 Łuków

7 822,80

50,00

4 usługi

40

90,00

2.

AdMat-Eko
Martyna Piecuch
ul. Prusa 36
42-256 Olsztyn

32 595,00

12,00

2 usługi

0

12,00

3.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Hydrobud Stanisław Kuźmiński
ul. Główna 37/1
18-214 Klukowo

2 607,60

-------------

4 usługi

-------------

Oferta odrzucona

4.

Przedsiębiorstwo Usługowe „AD-BUD” R i P Popow s.c
ul. Żelazna 9/54
15-298 Białystok

8 474,70

46,15

2 usługi

0

46,15

5.

Usługi Projektowo – Inwestycyjne
mgr inż. Mariusz Myśliński
ul. Księcia Janusza I 22/25
18-404 Łomża

6 519,00

60,00

3 usługi

20

80,00

 

Na pierwszą część zamówienia wybrano ofertę Wykonawcy:

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Hydrobud Stanisław Kuźmiński, ul. Główna 37/1, 18-214 Klukowo

ze względu na uzyskaną największą liczbę punktów.

Na drugą część zamówienia wybrano ofertę Wykonawcy:

Biuro Projektowe DELTA Sp. z o. o., ul. Wereszczakówny 72-74, 21-400 Łuków

ze względu na uzyskaną największą liczbę punktów.

W związku z powyższym w najbliższym czasie z ww. Wykonawcami zostaną podpisane umowy.

W postępowaniu dla części drugiej zamówienia odrzucono ofertę złożoną przez Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Hydrobud Stanisław Kuźmiński, ul. Główna 37/1, 18-214 Klukowo z uwagi na zaoferowanie rażąco niskiej ceny.

 

 Rajgród, dnia 22.03.2019 r.       

 Z up. Burmistrza              

/-/ Anna Drapczuk             

Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Drapczuk

Data wytworzenia: 2019-02-25

Wprowadzający: Anna Drapczuk

Data modyfikacji: 2019-03-22

Opublikował: Anna Drapczuk

Data publikacji: 2019-02-25