Ogłoszenie o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami

RZP.271.10.2014

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907, z późn. zm.) na wykonanie zadania pod nazwą: „WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH PUBLICZNYCH I WEWNĘTRZNEJ W RAJGRODZIE”

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy dróg gminnych publicznych i wewnętrznej w Rajgrodzie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie dokumentacji (koncepcja, projekt podziału nieruchomości, materiały do decyzji środowiskowej, lokalizacyjnej, pozwolenia wodnoprawnego, pozwolenia na budowę, projekty budowlane z projektami wykonawczymi, przedmiary, specyfikacje techniczne, projekty organizacji ruchu), sprawowanie nadzoru autorskiego. Planowana inwestycja zakłada przebudowę dróg wraz z budową oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej. Szczegóły zamówienia określa SIWZ.

Wspólny Słownik Zamówień – CPV

71.24.20.00-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71.24.40.00-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71.24.50.00-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71.24.60.00-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy

Szczegóły zamówienia określa SIWZ zamieszczona na stronie BIP Zamawiającego http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/.

1.2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

2. OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3. OFERTY WARIANTOWE

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 

4.1. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego projektu koncepcyjnego, map zawierających projekt podziału nieruchomości i pisemnych zgód właścicieli nieruchomości, przez które będzie przebiegać inwestycja ze zgodą na poszerzenie pasa drogowego i zgodą na umieszczenie na działce urządzeń związanych z kanalizacją deszczową – w terminie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy;

4.2. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego kompletnych materiałów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach – w  terminie 3 miesięcy od zatwierdzenia przez Zamawiającego koncepcji;

4.3. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego kompletu materiałów do uzyskania decyzji lokalizacyjnych oraz kompletu materiałów do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego w związku z odwodnieniem drogi - w terminie 2 tygodni od wydania postanowienia w sprawie braku obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko (jeżeli ocena nie będzie przeprowadzana) lub od wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli ocena oddziaływania będzie przeprowadzana),

4.4. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego pozostałych opracowań, o których mowa w pkt 3.3. SIWZ – w terminie 2 tygodni od uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia wodno-prawnego.

4.5. Wyjaśnianie treści SIWZ, sprawowanie nadzoru autorskiego, aktualizacja kosztorysów – o czym mowa w pkt 3.2. lit. e)-g) SIWZ – w terminach wynikających z realizacji inwestycji objętej przedmiotową dokumentacją.

5. WADIUM

Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

6. ZALICZKI

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje możliwości wypłacania zaliczek.

7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  1. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, t.j.:
    1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
    3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    4. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  2. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia te warunki.
  3. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej dla przebudowy dróg o nawierzchni utwardzonej, w tym co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej przebudowy drogi o nawierzchni utwardzonej wraz z budową kanalizacji deszczowej.
  4. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach:

- drogowej,

- telekomunikacyjnej,

- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,

- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409, z późn.zm.), w każdej specjalności min. po 1 osobie; każda z osób powinna posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe.

  1. 5. Zamówienie może być udzielone Wykonawcom, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
    1. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy jeżeli Wykonawca oświadczy, że wobec niego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na ww. podstawie.
    2. Zamawiający będzie oceniał, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy na podstawie oświadczenia wykonawcy w sprawie przynależności do grupy kapitałowej, ew. listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
  2. 6. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz warunku niepodleganiu wykluczenia z postępowania, Wykonawca załączy do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 6 niniejszej SIWZ.

8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA

8.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty:

a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SIWZ;

b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, według załącznika nr 6 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 5.3. SIWZ;

c) dowody potwierdzające, czy wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg załącznika nr 7 do SIWZ, z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji na temat podstaw dysponowania tymi osobami – zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 5.4 SIWZ;

e) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

8.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca załączy do oferty:

a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy – wg załącznika nr 3 do SIWZ;

b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

c) oświadczenie w sprawie przynależności do grupy kapitałowej, ew. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wg załącznika nr 4 do SIWZ;

  1. 3. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5–8 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
  2. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. lit. b SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  3. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.4., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin wystawiania stosuje się odpowiednio.
  4. 6. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, należy załączyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 6.2. niniejszej SIWZ, dotyczące każdego z Wykonawców występujących wspólnie.
  5. 7. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i pkt 5 niniejszej SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca załączy do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 6.2. niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów.

9. PRACOWNICY NIEPEŁNOSPRAWNI

Zamawiający nie zastosował ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

10. KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium „cena”. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta ważna, która będzie najtańsza.

11. ZMIANA UMOWY

Warunki zmiany umowy określono w SIWZ zgodnie z art. 144 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz.907, z późn. zm.).

12. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
  • Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum w Rajgrodzie, ul. Stanki 2, 19-206 Rajgród (tymczasowa siedziba Zamawiającego)
  • Termin składania ofert: 05.08.2014r. godzina 09.00, miejsce: Gimnazjum w Rajgrodzie, ul. Stanki 2, 19-206 Rajgród (tymczasowa siedziba Zamawiającego) – sekretariat (pokój nr 2.26 na I piętrze)
  • Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  • Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  • Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • Zamawiający nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.

 

  Ogłoszenie o przetargu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.07.2014 r. Nr ogłoszenia  249804 - 2014

 

Rajgród, 25.07.2014 r.

 

BURMISTRZ RAJGRODU

/-/ Czesław Karpiński

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Rajgród

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Drapczuk

Wprowadzający: Anna Drapczuk

Data wprowadzenia: 2014-07-25

Data modyfikacji: 2014-07-25

Opublikował: Piotr Hubert Matysiewicz

Data publikacji: 2014-07-25