DOSTAWA NOWEGO AUTOBUSU DLA GMINY RAJGRÓD - ogłoszenie o przetargu
„Dostawa nowego autobusu dla Gminy Rajgród”
RZP.271.21.2014
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907, z późn. zm.) na wykonanie zadania pod nazwą: „DOSTAWA NOWEGO AUTOBUSU DLA GMINY RAJGRÓD”
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego autobusu dla Gminy Rajgród.
Wspólny Słownik Zamówień – CPV
34.12.10.00-1 autobusy i autokary
Szczegóły zamówienia określa SIWZ zamieszczona na stronie BIP Zamawiającego http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
2. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy wykonać w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
5. WADIUM
Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
6. ZALICZKI
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje możliwości wypłacania zaliczek.
7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, t.j.:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
7.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia te warunki.
7.3. Zamówienie może być udzielone Wykonawcom, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy jeżeli Wykonawca oświadczy, że wobec niego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na ww. podstawie.
b) Zamawiający będzie oceniał, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy na podstawie oświadczenia wykonawcy w sprawie przynależności do grupy kapitałowej, ew. listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
7.4. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz warunku niepodlegania wykluczenia z postępowania, Wykonawca załączy do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 6 niniejszej SIWZ.
8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA
8.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SIWZ;
8.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca załączy do oferty:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy – wg załącznika nr 3 do SIWZ;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) oświadczenie w sprawie przynależności do grupy kapitałowej, ew. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wg załącznika nr 4 do SIWZ;
8.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. lit. b SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
8.4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin wystawiania stosuje się odpowiednio.
8.5. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, należy załączyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 6.2. niniejszej SIWZ, dotyczące każdego z Wykonawców występujących wspólnie.
8.6. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i pkt 5 niniejszej SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca załączy do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 6.2. niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającymi, że będzie dysponował tymi zasobami, w szczególności przez załączenie do oferty pisemnego zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
9. PRACOWNICY NIEPEŁNOSPRAWNI
Zamawiający nie zastosował ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
10. KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium „cena”. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta ważna, która będzie najtańsza.
11. ZMIANA UMOWY
Warunki zmiany umowy określono w SIWZ zgodnie z art. 144 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz.907, z późn. zm.).
12. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
· Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
· Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul.Warszawska 32, 19-206 Rajgród
· Termin składania ofert: 13.11.2014r. godzina 09.00, miejsce: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul.Warszawska 32, 19-206 Rajgród - sekretariat
· Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
· Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
· Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
· Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
· Zamawiający nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie o przetargu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.11.2014 r. Nr ogłoszenia 363612 - 2014
Rajgród, 03.11.2014 r.
BURMISTRZ RAJGRODU
/-/ Czesław Karpiński
Metryka strony