Dostawy oleju 2 - ogłoszenie o zamówieniu

ZP.271.8.2015

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z  29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907, z późn. zm.) na wykonanie zadania pod nazwą: "Sukcesywne dostawy oleju opałowego do szkół w Rajgrodzie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rajgród , ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, tel. 86 272 19 40, faks 86 272 19 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/ 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy oleju opałowego do szkół w Rajgrodzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego do Szkoły Podstawowej w Rajgrodzie przy ul. Szkolnej 24 oraz Gimnazjum w Rajgrodzie, ul. Stanki 2 w okresie do 30.09.2016r. Zamawiający zakłada zamówienie w czasie trwania umowy 62 tys. litrów oleju opałowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj. prawo zamówienia w czasie trwania umowy oleju w ilościach wynikających z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy czym Zamawiający zamówi dostawę min. 48 tys. litrów, a max. 70 tys. litrów oleju opałowego. Dostawy do szkół objętych zamówieniem nie będą łączone, każda szkoła zamawia olej opałowy indywidualnie, zgodnie z aktualnymi potrzebami, jednak mogą wystąpić sytuacje zamówienia oleju w tym samym czasie przez dwie szkoły.

II.1.5) nie przewiduje sięudzielania zamówień uzupełniających 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  09.13.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 30.09.2016r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM 

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

III.2) ZALICZKI - Zamawiający nie przewiduje zaliczek.

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej na podstawie ustawy z 10.04.1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 1059, z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na sukcesywnych dostawach paliw płynnych w łącznej ilości min. 30 000 litrów, przez okres min. 6 miesięcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonywanych obecnie przez Wykonawcę (trwających), powyższa ilość litrów oraz okres wykonywania zamówienia - dotyczą już wykonanego zakresu trwającego zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ten warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ten warunek.

  •  

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie:
    Należy wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na sukcesywnych dostawach paliw płynnych w łącznej ilości min. 30 000 litrów, przez okres min. 6 miesięcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonywanych obecnie przez Wykonawcę (trwających), powyższa ilość litrów oraz okres wykonywania zamówienia - dotyczą już wykonanego zakresu trwającego zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin wystawiania stosuje się odpowiednio.

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 100%
  •  

IV.2.2) Zamawiający nie przewiduje przeporwadzenia  aukcji elektronicznej.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy określono w SIWZ zgodnie z art. 144 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz.907, z późn. zm.).

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:  27.10.2015r., godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.10.2015r. pod numerem 277840-2015.

Rajgród, 19.10.2015 r.
 

BURMISTRZ RAJGRODU

/-/ Ireneusz Gliniecki

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Rajgród

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Bukowska

Wprowadzający: Anna Bukowska

Data wprowadzenia: 2015-10-19

Data modyfikacji: 2015-10-19

Opublikował: Piotr Hubert Hubert Matysiewicz

Data publikacji: 2015-10-19