ZPI.7.271.2020 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie nr 510180759-N-2020 z dnia 21-09-2020 r.
Gmina Rajgród: Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn. „Przebudowa drogi gminnej
nr 102890B Danowo – Wólka Piotrowska"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578035-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Rajgród, Krajowy numer identyfikacyjny 45066974300000, ul. ul. Warszawska  32, 19-206  Rajgród, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 272 19 40, e-mail anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, faks 86 272 19 41.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 102890B Danowo – Wólka Piotrowska"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZPI.271.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego w branży drogowej na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 102890B Danowo – Wólka Piotrowska”, które obejmuje swym zakresem m. in.: - usunięcie darniny i humusu, - wykonanie koniecznych robót rozbiórkowych elementów drogowych, - wykonaniu robót ziemnych; - wykonanie wykopów i nasypu - wykonanie remontu istniejącego przepustu, rowu krytego i studzienki ściekowej z przykanalikiem, - wykonaniu koryta i warstw podbudowy na istniejącej jezdni i poszerzeniu, - ułożeniu ścieku betonowego na ławie z betonu, - wykonaniu nawierzchni jezdni, zjazdów indywidualnych i na drogi boczne z betonu asfaltowego (jednowarstwowo) w postaci warstwy ścieralnej, - wykonaniu umocnień korpusu drogowego przez obrukowanie płytami ażurowymi, - ustawieniu oznakowania pionowego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji nadzorowanego zadania inwestycyjnego określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, przy czym przedmiar stanowi dokument pomocniczy. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu ZPI.271.6.2020 oraz dokumentacja techniczna dostępne są na stronie BIP Zamawiającego pod adresem: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/dcd87a03a4ff207/2020/zamwienia_publiczne_2020/zpi27162020/zpi27162020-ogloszenie-o-zamowieniu.html w zakładce PRZETARGI/Zamówienia publiczne 2020/ ZPI.272.6.2020 - Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 102890B Danowo - Wólka Piotrowska. Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy 07.07.1994 r. Prawo budowlane Dz.U. z 2019 r. poz. 1186), zgodnie z zakresem określonym w art. 25 i art. 26 ww. ustawy oraz przepisami wykonawczymi. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, z opisem technicznym, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru m. in. należy: a. reprezentowanie Zamawiającego przy wykonywanych na jego rzecz robotach budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b. ochrony interesów Zamawiającego oraz współdziałanie z nim i wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego mając na względzie dotrzymanie postanowień umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych, c. wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestycyjnego w ramach umocowania określonego w umowie i zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2019 poz. 1186) i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, d. zapewnienie skuteczności nadzoru inwestorskiego, dokonując w każdym czasie kontroli jakości wykonywanych robót budowlanych, zabudowanych materiałów oraz postępu robót, e. sprawdzanie i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających f. sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz materiałów, które nie zostały wyszczególnione w ofercie Wykonawcy robót budowlanych, g. minimalna częstotliwość/liczba wizyt na budowie – 2 razy w tygodniu, h. obecność na budowie na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem, i. bieżąca współpraca z Zamawiającym: udzielanie informacji ustnych i pisemnych o stanie realizacji robót, udostępnianie Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy, j. informowanie Zamawiającego o występujących utrudnieniach w realizacji robót oraz zaistniałych opóźnieniach i powodach tych opóźnień, k. kontrolowanie nadzorowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa, l. potwierdzanie usunięcia wad ujawnionych podczas dokonywania odbiorów częściowych i końcowych robót budowlanych oraz ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji jakości, m. udzielanie informacji oraz wskazówek Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającemu dotyczących realizacji inwestycji, n. potwierdzanie gotowości Wykonawcy robót budowlanych do odbiorów wykonanych robót lub odmowy gotowości, o. stosowanie się do innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji nadzorowanego zadania inwestycyjnego, p. pisemne zatwierdzenie wyników badań oraz pomiarów geometrycznych wykonywanych warstw i elementów zgodnie z STWiOR, q. uczestnictwo w okresie trwania gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia. Jeżeli w okresie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych w Umowie z Wykonawcą, Inspektor Nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o ty Zamawiającego celem podjęcia decyzji, co do ich zlecenia Wykonawcy. Bez zgody Zamawiającego Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych polecenia wykonania robót dodatkowych i zamiennych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843). Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
                                                                                                                 
                                                                                                                       Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju
                                                                                                                                   /-/Anna Drapczuk

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Data wytworzenia: 2020-09-21

Wprowadzający: Anna Liszewska

Data modyfikacji: 2020-09-21

Opublikował: Anna Liszewska

Data publikacji: 2020-09-21