Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie nr 510197638-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.
Gmina Rajgród: Zakup biletów miesięcznych umożliwiających dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Rajgród w latach szkolnych 2019/2020 i 2020/2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586948-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Rajgród, Krajowy numer identyfikacyjny 45066974300000, ul. ul. Warszawska  32, 19-206  Rajgród, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 272 19 40, e-mail anna.bukowska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, faks 86 272 19 41.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup biletów miesięcznych umożliwiających dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Rajgród w latach szkolnych 2019/2020 i 2020/2021
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup biletów miesięcznych umożliwiających do-wóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Rajgród w latach szkolnych 2019/2020 i 2020/2021” 2. Bilet miesięczny gwarantuje uczniowi dojazd uczniowi z przystanku w miejscowości za-mieszkania do przystanku przy szkole na terenie gminy Rajgród oraz dojazd z przystanku przy szkole do przystanku w miejscowości zamieszkania. 3. Dowóz/odwóz uczniów na podstawie imiennych biletów miesięcznych do placówek oświatowych będzie wykonywany w komunikacji regularnej (ogólnodostępnej) w dni nauki szkolnej według rozkładu jazdy ustalonego przez Wykonawcę. Rozkład jazdy po-winien przewidywać liczbę kursów, która zapewnia co najmniej: 1. dowóz uczniów z przystanków początkowych w miejscowościach wskazanych w za-łączniku nr 8 do SIWZ, do placówek oświatowych przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. 2. odwóz uczniów z placówek oświatowych do ww. przystanków po zakończeniu zajęć lekcyjnych. 4. Wykonawca będzie wystawiał dla każdego ucznia objętego przewozem imienny bilet miesięczny. Rozliczenie za wykonaną usługę będzie na podstawie liczby wystawionych biletów miesięcznych. 5. Szacunkowa liczba uczniów, dla których Zamawiający zakupi bilety wynosi 210 osób, z czego: 1. SP w Rydzewie – 22 osoby; 2. ZS-P w Rajgrodzie - 188 osób. 6. Rzeczywista liczba biletów miesięcznych zakupionych w ramach niniejszego zamówienia będzie wynikała z potrzeb Zamawiającego, przy czym zakłada się, że liczba uczniów ob-jętych przewozem może zmienić się w granicach ± 5%. 7. Minimalna i maksymalna liczba biletów miesięcznych w czasie trwania umowy wynosi: • minimalna liczba biletów: (bilety dla 210 uczniów x 19 miesięcy) - 5% = 3 791 • maksymalna liczba biletów: (bilety dla 210 uczniów x 19 miesięcy) + 5% = 4 190 8. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ - wykaz biletów wg miejscowości
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34980000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 785072.40
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Faster Typa Radosław
Email wykonawcy: biuro@faster.net.pl
Adres pocztowy: ul. Mazurska 9/4
Kod pocztowy: 10-519
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 847878.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 847878.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1034208.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
                                                                                                                            Z up. Burmistrza
                                                                                                                           /-/ Anna Drapczuk
                                                                                                              Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Data wytworzenia: 2019-09-19

Wprowadzający: Anna Liszewska

Data modyfikacji: 2019-09-19

Opublikował: Anna Liszewska

Data publikacji: 2019-09-19