ZP.271.3.2019 Zmiana treści SIWZ -11-04-2019
Rajgród, 11 kwietnia 2019 r.
ZP.271.3.2019
- wszyscy wykonawcy –
- strona internetowa Zamawiającego-
ZMIANA TREŚCI SIWZ
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), Zamawiający - Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest realizacja zadania pn.
„Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród”.
w Rozdziale nr 7, w pkt 7.16 lit c) SIWZ przed zmianą jest:
Nie otwierać przed dniem 18.04.2019 r. do godz. 09:15
w Rozdziale nr 7, w pkt 7.16 lit c) SIWZ po zmianie jest: |
Nie otwierać przed dniem 23.04.2019 r. do godz. 09:15
w Rozdziale nr 8, w pkt 8.1 SIWZ przed zmianą jest: |
Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 7.16 należy złożyć w terminie do dnia 18.04.2019 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego tj.:
Urząd Miejski w Rajgrodzie
Warszawska 32
19-206 Rajgród
w Sekretariacie Urzędu.
Urząd pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00
w Rozdziale nr 8, w pkt 8.1 SIWZ po zmianie jest: |
Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 7.16 należy złożyć w terminie do dnia 23.04.2019 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego tj.:
Urząd Miejski w Rajgrodzie
Warszawska 32
19-206 Rajgród
w Sekretariacie Urzędu.
Urząd pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00
w Rozdziale nr 8, w pkt 8.3 SIWZ przed zmianą jest: |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.04.2019 r. o godz. 09:15 w siedzibie:
Urząd Miejski w Rajgrodzie
Warszawska 32
19-206 Rajgród
sala konferencyjna
w Rozdziale nr 8, w pkt 8.3 SIWZ po zmianie jest: |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.04.2019 r. o godz. 09:15 w siedzibie:
Urząd Miejski w Rajgrodzie
Warszawska 32
19-206 Rajgród
sala konferencyjna
w Rozdziale nr 5, w pkt 5.1.2 SIWZ przed zmianą jest:
Raport z badań PBOŚ, zgodny z Normą PN-EN 12566-3+A2:2013.
w Rozdziale nr 5, w pkt 5.1.2 SIWZ po zmianie jest:
Raport z badań PBOŚ wraz z kompletem załączników, takich jak np. (DTR) Dokumentacja Techniczno-Ruchowa, instrukcja montażu i eksploatacji, zgodny z Normą PN-EN 12566-3+A2:2013, wystawiony przez laboratorium notyfikowane lub opatrzony oświadczeniem producenta urządzeń, że ww. dokumenty są zgodne z dokumentami dostarczonymi z urządzeniami do badania skuteczności oczyszczania zgodnie z procedurami określonymi w normie PN EN 12566-3: +A2:2013.
Załączniku nr 3 do SIWZ przed zmianą jest:
Załącznik nr 3 do SIWZ – formularz ofertowy
Wzór formularza ofertowego
DANE DOTYCZĄCE ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Rajgród zwana dalej „Zamawiającym”
ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród
nr telefonu +48 86 272 19 40, nr faksu +48 86 272 19 41
Adres poczty elektronicznej: anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl,
Strona internetowa: http://www.umrajgrod.pl/
B. DANE WYKONAWCY/WYKONAWCÓW. 1[1]. Nazwa albo imię i nazwisko Wykonawcy: ............................................................................................................................................................................................................ ............................................................................................................................................................................................................ Siedziba albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy: ........................................................................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................................................................... NIP …………………………………..…….……..……………., REGON.......................................................................................... Dane teleadresowe na które należy przekazywać korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem: · adres korespondencyjny: ……………………………………………………………………………………………………….. · numer faksu: ……………………………........numer telefonu: ………………………………………………...………........ · e-mail: ………………………………………....................................................................................................................…..…… Osoba upoważniona do reprezentacji Wykonawcy/-ów i podpisująca ofertę: ............................................................................................................................................................................................................. Osoba odpowiedzialna za kontakty z Zamawiającym: .............................................................................................................................................................................................................. Czy wykonawca jest małym lub średnim przedsiębiorcą[2]?
TAK NIE (zaznacz właściwe) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
C. OFEROWANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
W związku z ogłoszeniem przetargu nieograniczonego pn.: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród”
1) cena brutto słownie:................................................................................................................
2) okres gwarancji:
……………………………………………………. miesięcy
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
D. OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE POSTANOWIEŃ TREŚCI SIWZ.
1. Oświadczam/y, że powyższa cena zawiera wszystkie koszty, jakie ponosi Zamawiający 2. Oświadczam/y, że zapoznałem/liśmy się z wymaganiami Zamawiającego, dotyczącymi przedmiotu zamówienia zamieszczonymi w SIWZ wraz z załącznikami i nie wnoszę/wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń. 3. Oświadczam/y, że uważam/y się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. 4. Oświadczam/y, że zrealizuję/emy zamówienie zgodnie z SIWZ i wzorem umowy. 5. Wadium zostało wniesione w formie ........................................................................................................................... Wadium należy zwrócić na nr konta: w banku: …………………………………………………...……………………. (jeżeli dotyczy) 6. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu[3]. 7. Oświadczam/y, że informacje i dokumenty zawarte w Ofercie na stronach od nr ........................do nr ......................... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane. Informacje i dokumenty zawarte na pozostałych stronach Oferty są jawne. (W przypadku utajnienia oferty Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: 1. ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą, 2. nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3. podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.)
8. Zobowiązujemy się dotrzymać wskazanego terminu realizacji zamówienia. 9. Pod groźbą odpowiedzialności karnej oświadczamy, iż wszystkie załączone do oferty dokumenty i złożone oświadczenia opisują stan faktyczny i prawny, aktualny na dzień składania ofert (art. 297 kk). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
E. ZOBOWIĄZANIE W PRZYPADKU PRZYZNANIA ZAMÓWIENIA. 1) Akceptuję proponowany przez Zamawiającego Projekt umowy, który zobowiązuję się podpisać w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. 2) W przypadku wybrania mojej oferty, przed podpisaniem umowy wniosę zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % całkowitej ceny oferty brutto. 3) Osobami uprawnionymi do merytorycznej współpracy i koordynacji w wykonywaniu zadania ze strony Wykonawcy są: ……………………………………………………………………………………………………………………………………… nr telefonu ………………….………………, e-mail: ……………………………………………………………..…… F. PODWYKONAWSTWO. Oświadczam/y, że zamierzam/y powierzyć podwykonawcom następujące części zamówienia[4]
|
………………………………………… (miejscowość i data) |
…………………………………………… (pieczęć i podpis Wykonawcy lub Pełnomocnika) |
Załączniku nr 3 do SIWZ po zmianie jest:
Załącznik nr 3 do SIWZ – formularz ofertowy
Wzór formularza ofertowego
DANE DOTYCZĄCE ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Rajgród zwana dalej „Zamawiającym”
ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród
nr telefonu +48 86 272 19 40, nr faksu +48 86 272 19 41
Adres poczty elektronicznej: anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl,
Strona internetowa: http://www.umrajgrod.pl/
B. DANE WYKONAWCY/WYKONAWCÓW. 1[5]. Nazwa albo imię i nazwisko Wykonawcy: ............................................................................................................................................................................................................ ............................................................................................................................................................................................................ Siedziba albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy: ........................................................................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................................................................... NIP …………………………………..…….……..……………., REGON.......................................................................................... Dane teleadresowe na które należy przekazywać korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem: · adres korespondencyjny: ……………………………………………………………………………………………………….. · numer faksu: ……………………………........numer telefonu: ………………………………………………...………........ · e-mail: ………………………………………....................................................................................................................…..…… Osoba upoważniona do reprezentacji Wykonawcy/-ów i podpisująca ofertę: ............................................................................................................................................................................................................. Osoba odpowiedzialna za kontakty z Zamawiającym: .............................................................................................................................................................................................................. Czy wykonawca jest małym lub średnim przedsiębiorcą[6]?
TAK NIE (zaznacz właściwe) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
C. OFEROWANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
W związku z ogłoszeniem przetargu nieograniczonego pn.: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród”
A.
B.
3) cena brutto słownie:................................................................................................................
4) okres gwarancji:
……………………………………………………. miesięcy
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
D. OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE POSTANOWIEŃ TREŚCI SIWZ.
3. Oświadczam/y, że powyższa cena zawiera wszystkie koszty, jakie ponosi Zamawiający 4. Oświadczam/y, że zapoznałem/liśmy się z wymaganiami Zamawiającego, dotyczącymi przedmiotu zamówienia zamieszczonymi w SIWZ wraz z załącznikami i nie wnoszę/wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń. 10. Oświadczam/y, że uważam/y się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. 11. Oświadczam/y, że zrealizuję/emy zamówienie zgodnie z SIWZ i wzorem umowy. 12. Wadium zostało wniesione w formie ........................................................................................................................... Wadium należy zwrócić na nr konta: w banku: …………………………………………………...……………………. (jeżeli dotyczy) 13. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu[7]. 14. Oświadczam/y, że informacje i dokumenty zawarte w Ofercie na stronach od nr ........................do nr ......................... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane. Informacje i dokumenty zawarte na pozostałych stronach Oferty są jawne. (W przypadku utajnienia oferty Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: 1. ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą, 2. nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3. podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.)
15. Zobowiązujemy się dotrzymać wskazanego terminu realizacji zamówienia. 16. Pod groźbą odpowiedzialności karnej oświadczamy, iż wszystkie załączone do oferty dokumenty i złożone oświadczenia opisują stan faktyczny i prawny, aktualny na dzień składania ofert (art. 297 kk). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
E. ZOBOWIĄZANIE W PRZYPADKU PRZYZNANIA ZAMÓWIENIA. 4) Akceptuję proponowany przez Zamawiającego Projekt umowy, który zobowiązuję się podpisać w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. 5) W przypadku wybrania mojej oferty, przed podpisaniem umowy wniosę zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % całkowitej ceny oferty brutto. 6) Osobami uprawnionymi do merytorycznej współpracy i koordynacji w wykonywaniu zadania ze strony Wykonawcy są: ……………………………………………………………………………………………………………………………………… nr telefonu ………………….………………, e-mail: ……………………………………………………………..…… F. PODWYKONAWSTWO. Oświadczam/y, że zamierzam/y powierzyć podwykonawcom następujące części zamówienia[8]
|
………………………………………… (miejscowość i data) |
…………………………………………… (pieczęć i podpis Wykonawcy lub Pełnomocnika) |
Załączniku nr 9 do SIWZ (PFU) w pkt 8.1.2.11, w ppkt. obliczenia powierzchni studni chłonnej przed zmianą jest:
Wyniki obliczeń co do długości drenaży i ilości studni chłonnych zostały zawarte w podsumowaniu tabelarycznym: "Zestawienie materiałów".
Załączniku nr 9 do SIWZ (PFU) w pkt 8.1.2.11, w ppkt. obliczenia powierzchni studni chłonnej po zmianie jest:
Zapis błędny. Zostaje wykreślony z dokumentacji.
Z up. Burmistrza
Anna Drapczuk
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju
Metryka strony