Zmiana treści SIWZ - 26.03.2018
Rajgród, 26 marca 2019 r.
ZP.271.2.2019
- wszyscy wykonawcy –
- strona internetowa Zamawiającego-
ZMIANA TREŚCI SIWZ
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
(tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), Zamawiający - Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32,
19-206 Rajgród, zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest realizacja zadania pn.
„Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Rajgród”.
w Rozdziale nr 7, w pkt 7.16 lit c) SIWZ przed zmianą jest:
Nie otwierać przed dniem 01.04.2019 r. do godz. 09:15
w Rozdziale nr 7, w pkt 7.16 lit c) SIWZ po zmianie jest: |
Nie otwierać przed dniem 05.04.2019 r. do godz. 09:15
w Rozdziale nr 8, w pkt 8.1 SIWZ przed zmianą jest: |
Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 7.16 należy złożyć w terminie do dnia 01.04.2019 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego tj.:
Urząd Miejski w Rajgrodzie
Warszawska 32
19-206 Rajgród
w Sekretariacie Urzędu.
Urząd pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00
w Rozdziale nr 8, w pkt 8.1 SIWZ po zmianie jest: |
Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 7.16 należy złożyć w terminie do dnia 05.04.2019 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego tj.:
Urząd Miejski w Rajgrodzie
Warszawska 32
19-206 Rajgród
w Sekretariacie Urzędu.
Urząd pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00
w Rozdziale nr 8, w pkt 8.3 SIWZ przed zmianą jest: |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.04.2019 r. o godz. 09:15 w siedzibie:
Urząd Miejski w Rajgrodzie
Warszawska 32
19-206 Rajgród
sala konferencyjna
w Rozdziale nr 8, w pkt 8.3 SIWZ po zmianie jest: |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.04.2019 r. o godz. 09:15 w siedzibie:
Urząd Miejski w Rajgrodzie
Warszawska 32
19-206 Rajgród
sala konferencyjna
w Rozdziale nr 2, w pkt 2.1 ppkt. J) SIWZ przed zmianą jest:
j) dostawa - do nieodpłatnego korzystania - oprogramowania koniecznego do zmiany czasu oraz wielkości redukcji mocy opraw oświetleniowych wraz z niezbędnymi złączami
w Rozdziale nr 2, w pkt 2.1 ppkt. J) SIWZ po zmianie jest:
j) dostawa - do nieodpłatnego korzystania - oprogramowania koniecznego do zmiany czasu oraz wielkości redukcji mocy opraw oświetleniowych wraz z niezbędnymi złączami lub dostęp do aplikacji umożliwiającej realizacje opisanych zadań, nie generujący dodatkowych kosztów dla Zamawiającego w okresie gwarancji.
Załączniku nr 10 STWiOR w pkt 2.3.2.1 w pkt. B. ppkt. m) przed zmianą jest:
m) oprawa wyposażona w autonomiczną redukcję w zakresie trzech przedziałów Czasowych (20.00-01.00- redukcja 30%, 01.00 – 05.00 – dalsza redukcja o 20 %), zamontowana na oprawie, z możliwością przeprogramowania sterownikiem typu APC – 2 prog z poziomu szafy sterującej.
Załączniku nr 10 STWiOR w pkt 2.3.2.1 w pkt. B. ppkt. m) po zmianie jest:
m) oprawa wyposażona w autonomiczną redukcję w zakresie trzech przedziałów Czasowych (20.00-01.00- redukcja 30%, 01.00 – 05.00 – dalsza redukcja o 20 %), zamontowana na oprawie, z możliwością przeprogramowania sterownikiem typu APC LED prog lub równoważny z poziomu szafy sterującej.
Załączniku nr 10 STWiOR w pkt 2.3.2.1 w pkt. D. ppkt. k) przed zmianą jest:
k) (prze)programowanie zdalne za pośrednictwem sterownika zainstalowanego w szafie oświetleniowej (midiBLUE)
Załączniku nr 10 STWiOR w pkt 2.3.2.1 w pkt. D. ppkt. k) po zmianie jest:
k) możliwość przeprogramowania zdalnego oprawy za pośrednictwem zainstalowanego w szafie oświetleniowej typu (midiBlue) lub równoważny
Załączniku nr 9 Dokumentacja projektowa na stronie 21 akapit „ Funkcje systemu zarządzania” przed zmianą jest:
Pełna kontrola i zarządzanie systemem przez stronę www.midiblue.pl
Załączniku nr 9 Dokumentacja projektowa na stronie 21 akapit „ Funkcje systemu zarządzania” po zmianie jest:
możliwość przeprogramowania zdalnego oprawy za pośrednictwem zainstalowanego w szafie oświetleniowej typu (midiBlue) lub równoważny
Załączniku nr 9 Dokumentacja projektowa w pkt. 4.1 ppkt. m) przed zmianą jest:
- m) Klasa efektywności energetycznej A+
Załączniku nr 9 Dokumentacja projektowa w pkt. 4.1 ppkt. m) po zmianie jest:
Zamawiający wykreśla z opisu wymagań technicznych wymienionych w dokumentacji projektowej dla opraw drogowych w ppkt. m)
Załączniku nr 9 Dokumentacja projektowa w pkt. 4.1 ppkt. q) przed zmianą jest:
- q) współczynnik mocy > 0,9
Załączniku nr 9 Dokumentacja projektowa w pkt. 4.1 ppkt. q) po zmianie jest:
- q) współczynnik mocy > 0,9 powinien obowiązywać w pełnym zakresie regulacji opraw.
Załączniku nr 9 Dokumentacja projektowa w pkt. 4.1 ppkt. u) przed zmianą jest:
- u) sprawność oprawy LED wraz z zasilaczem musi być większa niż 100 lm/W przy prądzie zasilającym max 350 mA
Załączniku nr 9 Dokumentacja projektowa w pkt. 4.1 ppkt. u) po zmianie jest:
- u) sprawność oprawy LED wraz z zasilaczem musi być większa niż 100 lm/W.
Załączniku nr 9 Dokumentacja projektowa w pkt. 4.1 ppkt. x) przed zmianą jest:
- x) oprawy w całym systemie na terenie miasta Rajgród winny być wysterowane do poziomu łącznej mocy zainstalowanej zawartej w audycie energetycznym.
Załączniku nr 9 Dokumentacja projektowa w pkt. 4.1 ppkt. x) po zmianie jest:
- x) oprawy w całym systemie na terenie miasta Rajgród winny być wysterowane do poziomu łącznej mocy określonej w dokumentacji projektowej w załączniku Inwentaryzacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Rajgród.
Załączniku nr 9 Dokumentacja projektowa w pkt. 4.2 ppkt. j) przed zmianą jest:
- j) średnica klosza 400 mm
Załączniku nr 9 Dokumentacja projektowa w pkt. 4.2 ppkt. j) po zmianie jest:
- j) średnica klosza w zakresie 300 mm-400 mm
w załączniku nr 2 w § 2 Termin wykonania umowy do SIWZ (Projekt umowy) przed zmianą jest:
Zamawiający wyznacza termin realizacji zadania objętego przedmiotem niniejszej umowy do dnia 31.05.2019 r.
w załączniku nr 2 w § 2 Termin wykonania umowy do SIWZ (Projekt umowy) po zmianie jest:
Zamawiający wyznacza termin realizacji zadania objętego przedmiotem niniejszej umowy do dnia 14.06.2019 r.
w załączniku nr 2 w § 10, w pkt 2 do SIWZ (Projekt umowy) Płatności przed zmianą jest:
Płatność końcowa nastąpi na podstawie faktury w terminie 30 dni, licząc od daty doręczenia jej Zamawiającemu wraz z załączonym protokołem odbioru końcowego całego zadania, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.
w załączniku nr 2 w § 10, w pkt 2 do SIWZ (Projekt umowy) Płatności po zmianie jest:
Płatność końcowa nastąpi na podstawie faktury w terminie 14 dni, licząc od daty doręczenia jej Zamawiającemu wraz z załączonym protokołem odbioru końcowego całego zadania, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.
W dokumentacji w rożnych miejscach podano różne informacje na temat klasy ochronności opraw oświetleniowych. Zamawiający informuje, że oprawy mają być wykonane w pierwszej klasie ochrony przeciw porażeniowej.
Z up. Burmistrza
Anna Drapczuk
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju
Metryka strony