IUI.I.271.18.2018 - Instalacja OZE w Gminie Rajgród

Polska-Rajgród: Energia słoneczna

2018/S 199-450349

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy


Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy

Gmina Rajgród
ul. Warszawska 32
Rajgród
19-206
Polska
Osoba do kontaktów: Anna Drapczuk - kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju
Tel.: +48 862721956
E-mail: anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 862721941
Kod NUTS: PL842

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym

I.3)Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5)Główny przedmiot działalności

Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

Instalacja OZE w Gminie Rajgród

Numer referencyjny: IU.I.271.18.2018

II.1.2)Główny kod CPV

09330000

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Dostawy

II.1.4)Krótki opis:

Zamówienie podzielone jest na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części:

Część I - Instalacja OZE dla budynków mieszkalnych w gminie Rajgród obejmuje:

— dostawę i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację projektową 53 zestawów kolektorów słonecznych przeznaczonych do podgrzewania ciepłej wody użytkowej.

Część II - Instalacja OZE dla budynków mieszkalnych w gminie Rajgród obejmuje:

— dostawę i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację projektową: 12 zestawów kolektorów słonecznych z mikro-instalacją fotowoltaiczną, przeznaczonych do podgrzewania ciepłej wody użytkowej, oraz 22 mikro-instalacje fotowoltaiczne.

Część III – Instalacja OZE dla budynków użyteczności publicznej w gminie Rajgród obejmuje:

— dostawę i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację projektową: 3 instalacji fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Część I - Instalacja OZE dla budynków mieszkalnych w gminie Rajgród

Część nr: 1

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

09331100

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL842

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Obszar Gminy Rajgród

II.2.4)Opis zamówienia:

Część I - Instalacja OZE dla budynków mieszkalnych w gminie Rajgród obejmuje: dostawę i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację projektową 53 zestawów kolektorów słonecznych przeznaczonych do podgrzewania ciepłej wody użytkowej, w tym:

  • 22 zestawy o mocy min. 3,2 kW (dwa kolektory + 200 l zasobnik),
  • 23 zestawy o mocy min. 4,8 kW (trzy kolektory + 300 l zasobnik), w tym jeden zestaw z wykorzystaniem istniejącego zasobnika CWU,
  • 6 zestawów o mocy min. 6,4 kW (cztery kolektory + 400 l zasobnik),
  • 2 zestawy o mocy min. 8 kW (pięć kolektorów + 500 l zasobnik),

Zgodnie z wykazem Użytkowników (nieruchomości) otrzymanym przy podpisaniu umowy,

— przeszkolenie przedstawicieli właścicieli nieruchomości z zakresu obsługi i eksploatacji zestawów solarnych,

— sporządzenie i dostarczenie dla użytkownika pisemnej instrukcje obsługi i karty przeglądów gwarancyjnych dla każdego zainstalowanego zestawu,

— sporządzenie wykazu zastosowanych urządzeń z kartami gwarancyjnymi i dokumentacją techniczną tych urządzeń wraz z wykazem materiałów użytych do wykonania ww. zamówienia i ich atestami i deklaracjami zgodności,

— wykonywanie przeglądów gwarancyjnych (po 3 przeglądy dla każdego zainstalowanego zestawu) oraz jednokrotnej wymiany płynu solarnego (w każdym zainstalowanym zestawie).

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 20

Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 20

Cena - Waga: 60

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 14/06/2019

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak

Numer identyfikacyjny projektu:

WND-RPPD.08.06.00-20-0011/17

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Część II - Instalacja OZE dla budynków mieszkalnych w gminie Rajgród

Część nr: 2

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

09331100

09331200

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL842

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Obszar Gminy Rajgród

II.2.4)Opis zamówienia:

Część II - Instalacja OZE dla budynków mieszkalnych w gminie Rajgród obejmuje:

— dostawę i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację projektową:

. 10 zestawów kolektorów słonecznych 3-300 (trzy kolektory + 300 l zasobnik) z mikro-instalacją fotowoltaiczną o mocy 0,25 kWp, przeznaczonych do podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych,

. 2 zestawów kolektorów słonecznych 4-400 (cztery kolektory + 400 l zasobnik) z mikro-instalacją fotowoltaiczną o mocy 0,25 kWp, przeznaczonych do podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych,

. 2 mikro-instalacji fotowoltaicznych o mocy 2,00 kWp,

. 2 mikro-instalacji fotowoltaicznych o mocy 3,00 kWp,

. 1 mikro-instalacji fotowoltaicznej o mocy 3,50 kWp,

. 2 mikro-instalacji fotowoltaicznych o mocy 4,50 kWp,

. 15 mikro-instalacji fotowoltaicznych o mocy 5,00 kWp.

Zgodnie z wykazem Użytkowników (nieruchomości) otrzymanym przy podpisaniu umowy,

— przeszkolenie przedstawicieli właścicieli nieruchomości z zakresu obsługi i eksploatacji zestawów solarnych i/lub mikro-instalacji fotowoltaicznych,

— sporządzenie i dostarczenie dla użytkownika pisemnej instrukcje obsługi i karty przeglądów gwarancyjnych dla każdego zainstalowanego zestawu solarnego i/lub mikro-instalacji fotowoltaicznej,

— sporządzenie wykazu zastosowanych urządzeń z kartami gwarancyjnymi i dokumentacją techniczną tych urządzeń wraz z wykazem materiałów użytych do wykonania ww. zamówienia i ich atestami i deklaracjami zgodności,

— wykonywanie przeglądów gwarancyjnych (po 3 przeglądy dla każdego zainstalowanego zestawu solarnego i mikro-instalacji fotowoltaicznej) oraz jednokrotnej wymiany płynu solarnego (dotyczy zestawów solarnych).

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 20

Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 20

Cena - Waga: 60

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 14/06/2019

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak

Numer identyfikacyjny projektu:

WND-RPPD.05.01.00-20-0372/17

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Część III - Instalacja OZE dla budynków użyteczności publicznej w gminie Rajgród

Część nr: 3

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

09331200

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL842

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Rajgród

II.2.4)Opis zamówienia:

Część III – Instalacja OZE dla budynków użyteczności publicznej w gminie Rajgród obejmuje:

— dostawę i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację projektową:

  • instalacji fotowoltaicznej o mocy 3,3 kWp dla budynku Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 32,
  • instalacji fotowoltaicznej o mocy 29,37 kWp dla budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego (wcześniej: Gimnazjum) w Rajgrodzie przy ul. Stanki 2,
  • instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,57 kWp dla budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rajgrodzie przy ul. Szkolnej 24,

— przeszkolenie przedstawicieli zarządcy nieruchomości z zakresu obsługi i eksploatacji instalacji fotowoltaicznych,

— sporządzenie i dostarczenie dla użytkownika pisemnej instrukcje obsługi i karty przeglądów gwarancyjnych dla każdej zainstalowanej instalacji fotowoltaicznej,

— sporządzenie wykazu zastosowanych urządzeń z kartami gwarancyjnymi i dokumentacją techniczną tych urządzeń wraz z wykazem materiałów użytych do wykonania ww. zamówienia i ich atestami i deklaracjami zgodności,

— wykonywanie przeglądów gwarancyjnych (po 3 przeglądy dla każdej instalacji fotowoltaicznej).

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 20

Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 20

Cena - Waga: 60

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 14/06/2019

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak

Numer identyfikacyjny projektu:

WND-RPPD.05.01.00-20-0366/17

II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:

— Dla Części I: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania zrealizowania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie wraz z montażem instalacji solarnych (kolektorów słonecznych) w ilości min. 40 zestawów w ramach jednego kontraktu,

— Dla Części II: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania zrealizowania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

Co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie wraz z montażem instalacji solarnych (kolektorów słonecznych) w ilości min. 10 zestawów w ramach jednego kontraktu oraz

Co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie wraz z montażem mikro-instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 2,00 kWp w ilości co najmniej 15 zestawów w ramach jednego kontraktu.

— Dla Części III: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania zrealizowania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 3,00 kWp.

W przypadku złożenia oferty na realizację dwóch lub trzech części zamówienia, Wykonawca może wykazać te same dostawy dla każdej części (pod warunkiem, że zostanie spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie określonym dla każdej części).

W zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za kontrolę jakości oraz kierowanie robotami:

— Dla Części I: Zamawiający wymaga dysponowania jedną osobą posiadającą uprawnienia instalatora Odnawialnych Źródeł Energii certyfikowane przez Urząd Dozoru Technicznego, do montażu słonecznych systemów grzewczych,

— Dla Części II: Zamawiający wymaga dysponowania jedną osobą posiadającą uprawnienia instalatora Odnawialnych Źródeł Energii certyfikowane przez Urząd Dozoru Technicznego, do montażu słonecznych systemów grzewczych,

— Dla Części III: Zamawiający wymaga dysponowania jedną osobą posiadającą uprawnienia instalatora Odnawialnych Źródeł Energii certyfikowane przez Urząd Dozoru Technicznego, do montażu słonecznych systemów grzewczych.

W przypadku złożenia oferty na realizację dwóch lub trzech części zamówienia, Wykonawca może wskazać te same osoby dla każdej części.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2)Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Szczegółowe warunki realizacji umowy określa projekt umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w projekcie umowy, załączonym do SIWZ.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 03/12/2018

Czas lokalny: 09:00

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

Data: 03/12/2018

Czas lokalny: 09:15

Miejsce:

Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród – sala konferencyjna

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3)Informacje dodatkowe:

Z uwagi na obszerny opis wykazu oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają złożyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania, opis ten znajduje się w pkt 6 SIWZ.

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl/

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

VI.4.3)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

  1. Środki ochrony prawnej przewidziane są w dziale VI ustawy.
  2. Środkami ochrony prawnej są odwołanie i skarga do sądu.
  3. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
  4. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.
  5. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
  6. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
  7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
  8. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
  9. Odwołanie w postępowaniu wnosi się w następujących terminach:

a) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób,

b) odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej,

c) odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt a) i b) wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

10. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

11. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby zamawiającego.

12. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017 r., poz. 1481), jest równoznaczne z jej wniesieniem.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

11/10/2018

 

 

Rajgród, 16 października 2018 r.

Z up. Burmistrza            

Anna Drapczuk             

Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Rajgrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Drapczuk

Data wytworzenia: 2018-10-16

Wprowadzający: Anna Drapczuk

Data modyfikacji: 2018-10-16

Opublikował: Anna Drapczuk

Data publikacji: 2018-10-16