IUI.I.271.18.2018 - Instalacja OZE w Gminie Rajgród
Polska-Rajgród: Energia słoneczna
2018/S 199-450349
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Rajgród
ul. Warszawska 32
Rajgród
19-206
Polska
Osoba do kontaktów: Anna Drapczuk - kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju
Tel.: +48 862721956
E-mail: anna.drapczuk@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 862721941
Kod NUTS: PL842
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/
I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Instalacja OZE w Gminie Rajgród
Numer referencyjny: IU.I.271.18.2018
II.1.2)Główny kod CPV
09330000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
Zamówienie podzielone jest na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części:
Część I - Instalacja OZE dla budynków mieszkalnych w gminie Rajgród obejmuje:
— dostawę i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację projektową 53 zestawów kolektorów słonecznych przeznaczonych do podgrzewania ciepłej wody użytkowej.
Część II - Instalacja OZE dla budynków mieszkalnych w gminie Rajgród obejmuje:
— dostawę i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację projektową: 12 zestawów kolektorów słonecznych z mikro-instalacją fotowoltaiczną, przeznaczonych do podgrzewania ciepłej wody użytkowej, oraz 22 mikro-instalacje fotowoltaiczne.
Część III – Instalacja OZE dla budynków użyteczności publicznej w gminie Rajgród obejmuje:
— dostawę i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację projektową: 3 instalacji fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Część I - Instalacja OZE dla budynków mieszkalnych w gminie Rajgród
Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09331100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL842
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Obszar Gminy Rajgród
II.2.4)Opis zamówienia:
Część I - Instalacja OZE dla budynków mieszkalnych w gminie Rajgród obejmuje: dostawę i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację projektową 53 zestawów kolektorów słonecznych przeznaczonych do podgrzewania ciepłej wody użytkowej, w tym:
- 22 zestawy o mocy min. 3,2 kW (dwa kolektory + 200 l zasobnik),
- 23 zestawy o mocy min. 4,8 kW (trzy kolektory + 300 l zasobnik), w tym jeden zestaw z wykorzystaniem istniejącego zasobnika CWU,
- 6 zestawów o mocy min. 6,4 kW (cztery kolektory + 400 l zasobnik),
- 2 zestawy o mocy min. 8 kW (pięć kolektorów + 500 l zasobnik),
Zgodnie z wykazem Użytkowników (nieruchomości) otrzymanym przy podpisaniu umowy,
— przeszkolenie przedstawicieli właścicieli nieruchomości z zakresu obsługi i eksploatacji zestawów solarnych,
— sporządzenie i dostarczenie dla użytkownika pisemnej instrukcje obsługi i karty przeglądów gwarancyjnych dla każdego zainstalowanego zestawu,
— sporządzenie wykazu zastosowanych urządzeń z kartami gwarancyjnymi i dokumentacją techniczną tych urządzeń wraz z wykazem materiałów użytych do wykonania ww. zamówienia i ich atestami i deklaracjami zgodności,
— wykonywanie przeglądów gwarancyjnych (po 3 przeglądy dla każdego zainstalowanego zestawu) oraz jednokrotnej wymiany płynu solarnego (w każdym zainstalowanym zestawie).
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 20
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 20
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 14/06/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
WND-RPPD.08.06.00-20-0011/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Część II - Instalacja OZE dla budynków mieszkalnych w gminie Rajgród
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09331100
09331200
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL842
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Obszar Gminy Rajgród
II.2.4)Opis zamówienia:
Część II - Instalacja OZE dla budynków mieszkalnych w gminie Rajgród obejmuje:
— dostawę i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację projektową:
. 10 zestawów kolektorów słonecznych 3-300 (trzy kolektory + 300 l zasobnik) z mikro-instalacją fotowoltaiczną o mocy 0,25 kWp, przeznaczonych do podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych,
. 2 zestawów kolektorów słonecznych 4-400 (cztery kolektory + 400 l zasobnik) z mikro-instalacją fotowoltaiczną o mocy 0,25 kWp, przeznaczonych do podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych,
. 2 mikro-instalacji fotowoltaicznych o mocy 2,00 kWp,
. 2 mikro-instalacji fotowoltaicznych o mocy 3,00 kWp,
. 1 mikro-instalacji fotowoltaicznej o mocy 3,50 kWp,
. 2 mikro-instalacji fotowoltaicznych o mocy 4,50 kWp,
. 15 mikro-instalacji fotowoltaicznych o mocy 5,00 kWp.
Zgodnie z wykazem Użytkowników (nieruchomości) otrzymanym przy podpisaniu umowy,
— przeszkolenie przedstawicieli właścicieli nieruchomości z zakresu obsługi i eksploatacji zestawów solarnych i/lub mikro-instalacji fotowoltaicznych,
— sporządzenie i dostarczenie dla użytkownika pisemnej instrukcje obsługi i karty przeglądów gwarancyjnych dla każdego zainstalowanego zestawu solarnego i/lub mikro-instalacji fotowoltaicznej,
— sporządzenie wykazu zastosowanych urządzeń z kartami gwarancyjnymi i dokumentacją techniczną tych urządzeń wraz z wykazem materiałów użytych do wykonania ww. zamówienia i ich atestami i deklaracjami zgodności,
— wykonywanie przeglądów gwarancyjnych (po 3 przeglądy dla każdego zainstalowanego zestawu solarnego i mikro-instalacji fotowoltaicznej) oraz jednokrotnej wymiany płynu solarnego (dotyczy zestawów solarnych).
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 20
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 20
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 14/06/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
WND-RPPD.05.01.00-20-0372/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Część III - Instalacja OZE dla budynków użyteczności publicznej w gminie Rajgród
Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09331200
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL842
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Miasto Rajgród
II.2.4)Opis zamówienia:
Część III – Instalacja OZE dla budynków użyteczności publicznej w gminie Rajgród obejmuje:
— dostawę i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację projektową:
- instalacji fotowoltaicznej o mocy 3,3 kWp dla budynku Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 32,
- instalacji fotowoltaicznej o mocy 29,37 kWp dla budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego (wcześniej: Gimnazjum) w Rajgrodzie przy ul. Stanki 2,
- instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,57 kWp dla budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rajgrodzie przy ul. Szkolnej 24,
— przeszkolenie przedstawicieli zarządcy nieruchomości z zakresu obsługi i eksploatacji instalacji fotowoltaicznych,
— sporządzenie i dostarczenie dla użytkownika pisemnej instrukcje obsługi i karty przeglądów gwarancyjnych dla każdej zainstalowanej instalacji fotowoltaicznej,
— sporządzenie wykazu zastosowanych urządzeń z kartami gwarancyjnymi i dokumentacją techniczną tych urządzeń wraz z wykazem materiałów użytych do wykonania ww. zamówienia i ich atestami i deklaracjami zgodności,
— wykonywanie przeglądów gwarancyjnych (po 3 przeglądy dla każdej instalacji fotowoltaicznej).
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 20
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 20
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 14/06/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
WND-RPPD.05.01.00-20-0366/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:
— Dla Części I: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania zrealizowania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie wraz z montażem instalacji solarnych (kolektorów słonecznych) w ilości min. 40 zestawów w ramach jednego kontraktu,
— Dla Części II: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania zrealizowania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie wraz z montażem instalacji solarnych (kolektorów słonecznych) w ilości min. 10 zestawów w ramach jednego kontraktu oraz
Co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie wraz z montażem mikro-instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 2,00 kWp w ilości co najmniej 15 zestawów w ramach jednego kontraktu.
— Dla Części III: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania zrealizowania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 3,00 kWp.
W przypadku złożenia oferty na realizację dwóch lub trzech części zamówienia, Wykonawca może wykazać te same dostawy dla każdej części (pod warunkiem, że zostanie spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie określonym dla każdej części).
W zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za kontrolę jakości oraz kierowanie robotami:
— Dla Części I: Zamawiający wymaga dysponowania jedną osobą posiadającą uprawnienia instalatora Odnawialnych Źródeł Energii certyfikowane przez Urząd Dozoru Technicznego, do montażu słonecznych systemów grzewczych,
— Dla Części II: Zamawiający wymaga dysponowania jedną osobą posiadającą uprawnienia instalatora Odnawialnych Źródeł Energii certyfikowane przez Urząd Dozoru Technicznego, do montażu słonecznych systemów grzewczych,
— Dla Części III: Zamawiający wymaga dysponowania jedną osobą posiadającą uprawnienia instalatora Odnawialnych Źródeł Energii certyfikowane przez Urząd Dozoru Technicznego, do montażu słonecznych systemów grzewczych.
W przypadku złożenia oferty na realizację dwóch lub trzech części zamówienia, Wykonawca może wskazać te same osoby dla każdej części.
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Szczegółowe warunki realizacji umowy określa projekt umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w projekcie umowy, załączonym do SIWZ.
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 03/12/2018
Czas lokalny: 09:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 03/12/2018
Czas lokalny: 09:15
Miejsce:
Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród – sala konferencyjna
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
Z uwagi na obszerny opis wykazu oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają złożyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania, opis ten znajduje się w pkt 6 SIWZ.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl/
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
- Środki ochrony prawnej przewidziane są w dziale VI ustawy.
- Środkami ochrony prawnej są odwołanie i skarga do sądu.
- Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
- Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.
- Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
- Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
- Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
- Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
- Odwołanie w postępowaniu wnosi się w następujących terminach:
a) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób,
b) odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej,
c) odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt a) i b) wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
10. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
11. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby zamawiającego.
12. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017 r., poz. 1481), jest równoznaczne z jej wniesieniem.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
11/10/2018
Rajgród, 16 października 2018 r.
Z up. Burmistrza
Anna Drapczuk
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju
Metryka strony