ZP.271.2.2017 Odbiór odpadów z terenu gminy Rajgród - ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Odbiór odpadów z terenu gminy Rajgród

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rajgród, krajowy numer identyfikacyjny 45066974300000, ul. Warszawska  32, 19206   Rajgród, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 272 19 40, e-mail anna.bukowska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl, faks 86 272 19 41. Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/ 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem URL http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/ 
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie nie 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Inny sposób: Oferty należy składać w formie pisemnej Adres:  Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów z terenu gminy Rajgród 
Numer referencyjny: ZP.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Odbiór odpadów z terenu gminy Rajgród. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Rajgród polegających na odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady oraz zapewnienie worków i pojemników. Odbiór oznacza odebranie odpadów, transport i przekazanie do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce, gm. Grajewo.
II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:90512000-9, 90513100-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data zakończenia: 28/02/2018
II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
  • Wykonawca posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, uzyskany w Gminie Rajgród – zgodnie z wymogami art. 9c ust. 1 ustawy z 13.09.1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.). obejmujący co najmniej odpady objęte niniejszym zamówieniem, zgodnie z częścią zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
  1. Wykonawca dysponuje (lub będzie dysponował) i skieruje do realizacji zamówienia:
    • dla części 1 - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, spełniające wymagania określone rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122).
    • dla części 2 - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, spełniające wymagania określone rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122).
  2. Wykonawca posiada bazą magazynowo-transportową zlokalizowaną na terenie gminy Rajgród lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Rajgród, na terenie, do którego posiada tytuł prawny, spełniającą wymagania określone rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122).
  3. Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia polegające na wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na świadczeniu przez okres co najmniej 1 roku usługi polegającej na odbiorze i transporcie (lub odbiorze i zagospodarowaniu) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w ramach której odebrał: min.500 Mg odpadów (dotyczy części 1) min. 40 Mg odpadów (dotyczy części 2).

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

Informacje dodatkowe:

  1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
  2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
  3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. ustawy.
  4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego do dostarczenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia:
  1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
  1. Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
  2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego do dostarczenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
    1. wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg załącznika nr 6 do SIWZ;
    2. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane – wg załącznika nr 7 do SIWZ.
    3. dowody określające, czy wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są, referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, które określają w szczególności:
  1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
  2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
  3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
  4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.

Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: tak, Informacja na temat wadium część 1 - 3000; część 2 - 1000
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:  nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) tak
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zmiany umowy określono w SIWZ zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.)

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17/02/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia: nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:
  1. odbierać odpady komunalne zmieszane bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałych (dot. zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej) oraz nieruchomości niezamieszkałych (dot. budynków przedszkoli, szkół i budynków użyteczności publicznej oraz gospodarstw agroturystycznych, ośrodków wczasowych, hoteli i pensjonatów, lokali gastronomicznych, pól kempingowych, pól namiotowych oraz zakładów usługowych, produkcyjnych i handlowych i cmentarzy),
  2. odbierać odpady komunalne zmieszane zgromadzone w zbiorczych pojemnikach w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, pochodzące z nieruchomości w zabudowie letniskowej i miejsc ogólnodostępnych,
  3. zapewniać czarne worki foliowe do gromadzenia odpadów dla części gospodarstw domowych w zabudowie jednorodzinnej
  4. zapewnić i utrzymać w należytym stanie technicznym i sanitarnym pojemniki do gromadzenia odpadów w zabudowie wielorodzinnej, zabudowie letniskowej i w miejscach ogólnodostępnych.

Szacuje się, że w ciągu trwania umowy (12 miesięcy) Wykonawca odbierze łącznie ok. 1000 Mg odpadów zmieszanych. Jest to ilość szacunkowa i może ulec zmianie o ± 30%. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwiększenie wynagrodzenia w przypadku zmian ilości odpadów, w tym zmian przekraczających 30%. 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2    Nazwa: odbiór odpadów komunalnych zbieranych selektywnie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:
  1. odbierać bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałych (dot. zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej) oraz nieruchomości niezamieszkałych (dot. budynków przedszkoli, szkół i budynków użyteczności publicznej oraz gospodarstw agroturystycznych, ośrodków wczasowych, hoteli i pensjonatów, lokali gastronomicznych, pól kempingowych, pól namiotowych oraz zakładów usługowych, produkcyjnych i handlowych i cmentarzy) odpady komunalne zbierane selektywnie następujących frakcji:
    • tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz metal–drobny złom - pojemnik/worek koloru żółtego, napis „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”,
    • papier i tekturę - pojemnik/worek koloru niebieskiego, napis „PAPIER”,
    • szkło kolorowe i szkło bezbarwne - pojemnik/worek koloru zielonego, napis „SZKŁO”
    • odpady ulegające biodegradacji – worek koloru brązowego, napis „BIO”
    • popiół – worek koloru szarego, napis „POPIÓŁ”.
  2. odbierać odpady komunalne zebrane selektywnie zgromadzone w zbiorczych pojemnikach w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, pochodzące z nieruchomości w zabudowie letniskowej i miejsc ogólnodostępnych,
  3. zapewniać kolorowe worki foliowe do gromadzenia odpadów dla części gospodarstw domowych w zabudowie jednorodzinnej oraz zapewniać kolorowe worki foliowe do gromadzenia popiołu i bioodpadów dla części gospodarstw domowych w zabudowie jednorodzinnej i w zabudowie letniskowej,
  4. zapewnić i utrzymać w należytym stanie technicznym i sanitarnym pojemniki do gromadzenia odpadów w zabudowie wielorodzinnej, zabudowie letniskowej i w miejscach ogólnodostępnych, Jeżeli w ofercie Wykonawca zaoferuje wykonanie w ramach ceny ryczałtowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych, Wykonawca będzie zobowiązany odbierać z wyznaczonych miejsc w miejscowościach na terenie gminy Rajgród odpady komunalne wielkogabarytowe (w tym wielkogabarytowy zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, również niekompletny) - w czasie trwania umowy odbędzie się 1 zbiórka.

Szacuje się, że w ciągu trwania umowy (12 miesięcy) Wykonawca odbierze łącznie ok. 75 Mg odpadów komunalnych zbieranych selektywnie i ok. 5 Mg odpadów wielkogabarytowych. Jest to ilość szacunkowa i może ulec zmianie o ± 30%. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwiększenie wynagrodzenia w przypadku zmian ilości odpadów, w tym zmian przekraczających 30%. 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin płatności 10
wielkogabarytowe 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w biuletynie zamówień publicznych w dniu 09.02.2017 pod nr 22968-2017

Z up. Burmistrza

/-/ Anna Bukowska

Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Rajgród

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Bukowska

Wprowadzający: Anna Bukowska

Data modyfikacji: 2017-02-09

Opublikował: Anna Bukowska

Data publikacji: 2017-02-09