Instrukcja korzystania z Biuletynu
Biuletyn Informacji Publicznej to system stron internetowych służący powszechnemu i bezpłatnemu dostępowi do informacji publicznej o prowadzonej przez dany podmiot działalności.
Informacje można wyszukać na kilka sposobów:
- Wybrać odpowiednią kategorię z MENU po lewej stronie (ewentualnie podkategorię z rozwijanego MENU). W treści wiadomości mogą być umieszczone odsyłacze do innych podstron naszego serwisu.
- W MENU po lewej stronie w grupie "Pomoc" kliknąć na przycisk "Mapa". Następnie w głównym oknie możemy wybrać właściwą kategorię ( klikając w znak "+" mamy możliwość rozwijać kolejne dostępne podkategorie).
- Korzystając z funkcji "Szukaj" umieszczonej w prawym górnym rogu strony.
W każdym momencie możemy powrócić do strony głównej i ponownie mieć dostęp do wszystkich pozycji w MENU poprzez wciśnięcie odsyłacza "Start" znajdującego się na samym dole lub na górze głównego okna z informacją.
Rejestr zmian
Każda dodana informacja jest automatycznie dodawana do listy nowych informacji. Każda edycja artykułu jest odnotowywana. Dokonane zmiany znajdują się w menu: Rejestr zmian, jeśli się ono nie pojawia oznacza to, że strona po pierwszym wprowadzeniu nie była edytowana.
Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej, jest udostępniana na wniosek osoby zainteresowanej.
Metryka strony