RZP.341-5/09
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj.
Podlaskie, tel. (86) 272 19 40,
w imieniu której działa Burmistrz - Czesław Karpiński, ogłasza przetarg
nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29.01.2004r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz 1655, z
późn.zm.).
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest "Udzielenie kredytu długoterminowego w
wyokości 418 433,00 zł".
Wspólny Słownik Zamówień CPV: 66.11.30.00-5
Wysokość kredytu – 418 433,00 zł. Kredyt będzie spłacany w latach 2010-2015
w ratach kwartalnych. Oprocentowanie: zmienne, ustalane na podstawie stawki
WIBOR 1M powiększonej o podaną w formularzu ofertowym marżę Wykonawcy.
Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją
wekslową.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składnia ofert częściowych ani
możliwości złożenia oferty wariantowej. Szczegóły zamówienia określa
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami, zamieszczona na
stronie BIP Zamawiającego http://um-rajgrod.pbip.pl/index.php od dnia
zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
II. Termin wykonania zamówienia
Okres kredytowania wynosi 6 lat. Kapitał będzie spłacany w
20 ratach kwartalnych. Spłata pierwszej raty kapitału – 31.12.2010r.
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny
spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, t.j.:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień, tj. w tym przypadku są bankiem w rozumieniu ustawy
z 29.08.1997r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 z
późn.zm.).
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
2. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:
2.1. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania
uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz warunku niepodlegania
wykluczeniu z postępowania, Wykonawca załączy do oferty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
- koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie
działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem – w tym przypadku
zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub Prezesa Narodowego Banku
Polskiego lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest bankiem –
zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2002
Nr 72, poz. 665, z późn. zm.).
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu
Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – wg załącznika nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty i
oświadczenia, o których mowa w pkt. 2.1. lit. a-f składa każdy z Wykonawców
występujących wspólnie.
2.2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i
doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia oraz znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca załączy do oferty
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg. załącznika nr 2
do SIWZ.
2.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej:
- zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. lit. a, d i
e – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości –
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania
ofert,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na
ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu
składania ofert,
- zamiast dokumentu, o którym mowa pkt. 2.1. lit. c – składa
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert.
2.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia
stosuje się odpowiednio.
IV. Wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia
wadium.
V. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena za wykonanie
zamówienia, na którą składa się prowizja wykonawcy i suma odsetek, obliczona
zgodnie z założeniami określonymi w SIWZ.
VI. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim
w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród w Sekretariacie
Urzędu do dnia 29.10.2009r. do godz. 11.00.
VII. Termin związania ofertą
30 dni od upływu terminu składania ofert.
VIII. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
IX. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
X. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
X. Zamawiający nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.
XI.Zamawiający nie zamierza udzielać zamówień uzupełniających, o których
mowa art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655, z późn.zm.).
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 21.10.2009r. Nr ogłoszenia 184399-2009
Rajgród, 21.10.2009r.
Burmistrz
/-/ Czesław Karpiński