Dostawa żwiru i transport żużlu

RZP.271.2.2012

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) na wykonanie zadania pod nazwą: "Dostawa żwiru i transport żużlu do remontu i bieżącej konserwacji dróg na terenie gminy Rajgród".

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Wspólny Słownik Zamówień CPV:

14.21.21.20 -7 Żwir;
60.10.00.00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego

2. Dostawa żwiru:
a) Zamawiający przewiduje zlecenie dostawy ok. 200 ton żwiru w czasie trwania umowy.
b) Rzeczywista wielkość zleconych dostaw będzie wynikać z potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na możliwości zmniejszenia lub zwiększenia zakresu dostawy o ± 30%.
c) Dostawa obejmuje pozyskanie żwiru przez Wykonawcę, załadunek, transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (bez plantowania).
d) Zamawiający wymaga, aby dostarczany żwir spełniał wymogi normy PN-EN13043:2004 „Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu”.

3. Transpor t żużlu:
a) Zamawiający przewiduje zlecenie transportu ok. 100 ton żużlu w czasie trwania umowy.
b) Rzeczywista wielkość zleconego transportu będzie wynikać z potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na możliwości zmniejszenia lub zwiększenia zakresu transportu o ± 60%.
c) Transport obejmuje transport i rozładunek żużlu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (bez plantowania).
d) Transport żużlu będzie się odbywać z miejsc oddalonych max 30 km od siedziby Zamawiającego, głównie z elektrociepłowni Augustów i Mlekpolu Grajewo.
e) Koszt pozyskania lub/i załadunku żużlu pokrywa Zamawiający.

4. Zamówienie będzie realizowane etapami. Zamawiający wyznaczy termin i zakres dostawy lub transportu i powiadomi o tym pisemnie lub telefonicznie Wykonawcę na co najmniej 2-dni robocze naprzód.
5. Miejscem rozładunku żwiru/żużlu będzie każdorazowo określony przez Zamawiającego odpowiedni odcinek drogi na terenie gminy Rajgród wskazany przez przedstawiciela Zamawiającego lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Rajgród.
6. Rozładunek żwiru i żużlu nie może odbyć się bez dokonania odbioru. Każdorazowy odbiór potwierdzony będzie dokumentem, określającym rodzaj i wielkość partii zamówienia, podpisanym przez pracownika Zamawiającego i Wykonawcy.
7. Rozładunek i odbiór materiałów będzie odbywać się w dni robocze, w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym.

Szczegóły określa SIWZ wraz z załącznikami.

2. OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3. OFERTY WARIANTOWE

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie będzie realizowane w 2012 roku, od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012.

5. WADIUM

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

6. ZALICZKI

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje możliwości wypłacania zaliczek.

7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

7.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ten warunek.

7.2. Wiedza i doświadczenie.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywanie zamówień polegających na dostawie łącznie min. 200 ton żwiru do remontu, bieżącej konserwacji lub budowy dróg. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych podana wyżej wartość dotyczy wykonanego zakresu zamówienia.

7.3. Potencjał techniczny.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej 3 samochodami samowyładowczymi (rozładunek do tyłu) o ładowności min. 15 ton każdy.

7.4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

7.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA

8.1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  2. wykaz wykonanych usług, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w pkt 7.2., z podaniem wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców,
  3. dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie,
  4. wykaz sprzętu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w pkt 7.3. wraz z informacją o podstawie dysponowania sprzętem.

8.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy, należy przedłożyć:

  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

8.3. Jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ust. ustawy, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającymi, że będzie dysponował tymi zasobami, w szczególności przez załączenie do oferty pisemnego zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wówczas Wykonawca załączy do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 8.2, dotyczące tych podmiotów.

8.4. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, należy złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8.2., ddotyczące każdego z Wykonawców występujących wspólnie.

8.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 8.2. lit. b przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8.6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.5., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia stosuje się odpowiednio.

8.7. W przypadku reprezentowania Wyko­nawcy przez osobę, której upoważnienie nie wynika bezpośrednio z dokumentów, o których mowa wyżej, należy do oferty załączyć dokumenty, z których będzie wynikać takie upoważnienie, np. pełnomocnictwo w formie oryginału lub odpisu poświad­czonego notarialnie.

9. PRACOWNICY NIEPEŁNOSPRAWNI

Zamawiający nie zastosował ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

10. KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena.

11. ZMIANA UMOWY

Warunki zmiany umowy określono w SIWZ zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).

12. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
  • Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród.
  • Termin składania ofert: 22.05.2012. godzina 09.00., miejsce: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród – sekretariat.
  • Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  • Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  • Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • Zamawiający nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.

Ogłoszenie o przetargu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.05.2012r. Nr ogłoszenia 154184-2012.

Rajgród, 14.05.2012r.

BURMISTRZ
/-/ Czesław Karpiński

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Rajgród

Wytwarzający/odpowiadający: Piotr Hubert Matysiewicz

Wprowadzający: Piotr Hubert Matysiewicz

Data wprowadzenia: 2012-05-14

Data modyfikacji: 2012-05-14

Opublikował: Piotr Hubert Matysiewicz

Data publikacji: 2012-05-14