Dostawa żwiru i transport żużlu do bieżącej konserwacji dróg na terenie Gminy Rajgród
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Rajgród, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) na wykonanie zadania pod nazwą: "Dostawa żwiru i transport żużlu do bieżącej konserwacji dróg na terenie gminy Rajgród”.
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.21.20-7 - Żwir; 60.10.00.00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
Zamawiający przewiduje zlecenie dostawy ok. 3000 ton żwiru w czasie trwania umowy. Rzeczywista wielkość zleconych dostaw będzie wynikać z potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na możliwości zmniejszenia lub zwiększenia zakresu dostawy o ± 30%. Dostawa żwiru obejmuje pozyskanie żwiru przez Wykonawcę, załadunek, transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (bez plantowania). Zamawiający wymaga, aby dostarczany żwir spełniał wymogi normy PN-EN13043:2004 „Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu”.
Zamawiający przewiduje zlecenie transportu ok. 200 ton żużlu w czasie trwania umowy. Rzeczywista wielkość zleconych dostaw będzie wynikać z potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na możliwości zmniejszenia lub zwiększenia zakresu dostawy o ± 50%. Transport obejmuje transport i rozładunek żużlu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (bez plantowania). Transport żużlu będzie się odbywać z miejsc oddalonych max. 30 km od siedziby Zamawiającego, głównie z elektrociepłowni Augustów i Mlekpolu Grajewo. Pozyskanie i załadunek żużlu nie jest objęte niniejszym zamówieniem. Koszt pozyskania i załadunku żużlu pokrywa Zamawiający.
Miejscem rozładunku żwiru/żużlu będzie każdorazowo określony przez Zamawiającego odpowiedni odcinek drogi na terenie gminy Rajgród wskazany przez przedstawiciela Zamawiającego lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Rajgród.
Szczegóły zamówienia określa SIWZ.
2. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zadanie będzie wykonywane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w 2013 roku, od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2013.
5. WADIUM
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
6. ZALICZKI
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje możliwości wypłacania zaliczek.
7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
7.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.
7.2. Wiedza i doświadczenie.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywanie zamówień polegających na dostawie łącznie min. 1000 ton żwiru do remontu, bieżącej konserwacji lub budowy dróg. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych podana wyżej wartość dotyczy już wykonanego zakresu zamówienia.
7.3. Potencjał techniczny.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej 3 samochodami samowyładowczymi (rozładunek do tyłu) o ładowności min. 15 ton każdy.
7.4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.
7.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.
8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA
8.1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane,
- dowody potwierdzające, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami takimi są:
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej;
- w postępowaniach wszczynanych w okresie do 20.02.2014r. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa wyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należycie wykonanie dostaw.
- W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
- wykaz sprzętu dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania sprzętem.
8.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie w sprawie przynależności do grupy kapitałowej, ew. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
8.3. Jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ust. ustawy, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającymi, że będzie dysponował tymi zasobami, w szczególności przez załączenie do oferty pisemnego zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie powinno zawierać informację o zakresie dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobie wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
8.4. Jeżeli podmioty, o których mowa w pkt 8.3., będą brały udział w realizacji części zamówienia, wówczas Wykonawca załączy do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 8.2., dotyczące tych podmiotów.
8.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2. lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.5., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Oświadczenie te powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.7. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez osobę, której upoważnienie nie wynika bezpośrednio z dokumentów, o których mowa wyżej, należy do oferty załączyć dokumenty, z których będzie wynikać takie upoważnienie, np. pełnomocnictwo w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie.
9. PRACOWNICY NIEPEŁNOSPRAWNI
Zamawiający nie zastosował ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
10. KRYTERIA OCENY OFERT
Najniższa cena.
11. ZMIANA UMOWY
Warunki zmiany umowy określono w SIWZ zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
12. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród.
- Termin składania ofert: 18.04.2013r. godzina 09.00., miejsce: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19- 206 Rajgród – sekretariat.
- Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
- Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie o przetargu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.04.2013r. Nr ogłoszenia 140802-2013.
Rajgród, 10.04.2013r.
BURMISTRZ
/-/ Czesław Karpiński
Metryka strony